Vært på helsestasjonen i dag

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Og Benjamin har lagt på seg 200g på 9 dager. Hs syntes det var litt lite :/ Anbefalte meg å legge til oftere, men ammer jo hele tida føler jeg. Utenom natta, der sover han 3-4 timer om gangen. Skal tilbake på onsdag for ny veiing. Redd han ikke får nok fra meg :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Og Benjamin har lagt på seg 200g på 9 dager. Hs syntes det var litt lite :/ Anbefalte meg å legge til oftere, men ammer jo hele tida føler jeg. Utenom natta, der sover han 3-4 timer om gangen. Skal tilbake på onsdag for ny veiing. Redd han ikke får nok fra meg :/

Det går seg nok til skal du se... Har det akkurat likedan... Gir litt mme i tilegg og legger til puppen så fort hun er våken. HS mente nemlig at det kunne være
Fordi man ikke fikk opp produksjonen så fort som man håper selv....
Her hjelper syntocinon sprayen slik at jeg gir ned fortere og gir en metthetsfølelse lettere for lille slik at jeg får opp produksjonen. Pumper innimellomogså for å øke på

Det går seg nok til skal du se... Har det akkurat likedan... Gir litt mme i tilegg og legger til puppen så fort hun er våken. HS mente nemlig at det kunne være
Fordi man ikke fikk opp produksjonen så fort som man håper selv....
Her hjelper syntocinon sprayen slik at jeg gir ned fortere og gir en metthetsfølelse lettere for lille slik at jeg får opp produksjonen. Pumper innimellomogså for å øke på

Ja, vurderer å gi litt tillegg, men siden jeg skal på oppfølging onsdag for å sjekke vekta igjen, blir kanskje det litt feil? :/ Eller ville du gjort det?

Jeg trnker at om du ikke gir et fullt måltid en gang slik at lille blir god og mett en gang så er det enkøere å få lille til å øke din produksjon.
Men min tanke og det jeg har gjort selv nå. På 1 døgn øka vi over 100 nå. Lille må få sove og kose litt hun også ikke sove av kjedsomhet... Suger bedre gjør hum også i dag ;) så håper det hjalp på her

Back
Topp