Vært på helsestasjon idag

twinanne

Forumet er livet
Bare for å veiie ham, så min lille slanke gutt er:
82 cm lang(kort) og veier bare 9,7 kg..så han ligger i nedregrense fortsatt av det normale, så det går greit.

Detvar min mann som var der med ham idag, så jeg tror ikke han trenger ny veiiing før 2 års kontrollen nå.

Han er en liten spirrevipp. Tror han hadde fått sjokk om han hadde møtt bulldozeren Malte. Han var 84 cm og 14 kg på 18 mnd. Og er lengre og tyngre nå....

ORIGINAL: Olive76

Han er en liten spirrevipp. Tror han hadde fått sjokk om han hadde møtt bulldozeren Malte. Han var 84 cm og 14 kg på 18 mnd. Og er lengre og tyngre nå....

He he..han erforesten blitt stor i sjeften sier de i barnehagen, skarvler og skriker og hoier....værre enn de store barna[8D]

Han må vel ta igjen på et vis[8D]

ORIGINAL: Olive76

Han må vel ta igjen på et vis[8D]

Jepp, matveien også, hvor mye spiser din store lillegutt?

Her er det 5-7 brødskiver om dagen + frukt+middag+yougurt noen av dagene[8D]
Lurer på hvor han gjør av alt jeg[8|]

Malte spiser litt havregrøt til frokost. En skive til barnehagefrokost og 2 skiver til lunsj. En moderat porsjon middag, en skive eller litt grøt til kvelds og frukt i tillegg.
Drikker mye melk (pupp og kopp) og får litt biola om kvelden.
Så han er jo ikke voldsomt storspiser.

Mathilda var 85 cm og veide 11,7 kilo i går. Meget aktiv og babler fælt, drikker varm h-melk hver morgen, så spiser en halv til en hel skive brød til frokost, eller en yoghurt med havregryn i, tran og sanasol, så mat i barnehagen: 1-2 brødskiver, frukt, et middagsglass, har også med litt kokt pasta ol. Så varm h-melk når vi kommer hjem, roe ned, litt middag, så frukt, så grøt til kvelds om hun vil ha, ellers melk til kvelds... synes egentlig hun spiser veldig opp og ned, ikke lett å variere. Men yoghurt med havregryn gir bra næring [8D][8D][8D]

gogutten din vokser seg sterk uansett, noen er bare tynne hele livet, M`s to nevøer et to spikre i forhold [:D]

Back
Topp