Vært på handletur:)

HvitSnø

Elsker forumet

I dag har jeg virkelig fått handlet litt!! Kjempe gøy! :)

Har blant annet bestillt vogn. Det ble emmaljunga city cross med citybag. Farge: brown flowers. Var noen ukers leveringstid da!

Har og kjøpt saueskinn til vogna, gardiner til barnerommet, speil til bilen, stoff som jeg skal  sy vognpose av, bilstolpose og et newborn seat til tripp trapp stolen. Det setet kjøpte jeg brukt da :)

Jeg liker å ha ting klart og elsker å forske på hva jeg skal kjøpe + selvfølgelig kjøpe det ;) Tror nesten jeg handler mer denne gangen enn med storebror ;)

Har tidligere kjøpt lekegrind, seng, madrass og en del klær + at jeg holder på å strikke hentesett og kjole til 17.mai/konfirmasjon. så tror snart jeg har alt klart! :) Mangler bare en kommode til soverommet tror jeg! :) 

`Gøy... jeg skal avgårde å bestille vogn i morra... Simo Duo..:) 

stellebag... BYstroom ANLY...

kjøpt babybjorn... <3 bæresele.. 

lilyofthevaley skrev:

Godt valg!! Jeg er super fornøyd med vår som vi kjøpte i 2010 til lillegutt.

Fitness skrev:

lilyofthevaley skrev:

Godt valg!! Jeg er super fornøyd med vår som vi kjøpte i 2010 til lillegutt.

SÅ BRA!! jeg har hatt SIMO sportsvogn til eldstemann:) håper jeg blir like fornøyd med denne:) gleeeder meg.. stort bagasjerom (stasjonsvogn) så det er ikke noe stress at den ikke blir bitteliten når den legges sammen.. passer innover ikke på tvers:) 

Så gøy
Kjempemorro å kjøpe inn ting til baby <3

Digg å ha litt i boks! _D
 Her er vogn bestilt. samme som deg :)
Komode som skal brukes til stellekomode er bestilt i dag, har ellers en til ting som skal arves eller kjøpes brukt, men har jo en del tid enda :) Så stresser ikke :)

lilyofthevaley skrev:

Ååå, glemte å skrive stellebag og bæresele -det har jeg jo og kjøpt. (men ikke i dag da) :) Og så har vi babygym, bilstol, vippestol, badebalje og stellebord etter storebror :) Så føler virkelig at vi begynner å få ting på plass nå!

Gleder meg bare til å ha tid til å rydde ut av rommet som skal bli hennes, sånn at jeg kan sette inn alle tingene og finne ut hva vi har og ikke har ;) Er liksom litt vanskelig å få oversikten når alt ligger i en stoooor haug. 

Er dere fornøyd med den bæreselen? Vi vurderer den, hører at det skal være bra både for barnets muskulatur og samhørighet mellom oss og barnet

Jeg brukte den litt med storebror, men likte den ikke veldig godt... Den skal jo ikke være så veldig bra for hoftene til de små heller.. Denne gangen har jeg kjøpt en moby wrap (altså et elastisk sjal), men det har jeg jo ikke prøvd enda-så vet jo ikke hvordan det er:)

Skjønner at jeg snart må få fingeren ut her.. jeg har nemlig ikke begynt ennå :D Men.. vi har det meste etter storebror da :) Og jenteklær har jeg ikke så lyst til å handle for mye av før jeg har fått bekreftet kjønn på 3d ul om drøye 3 uker :D

Sylvanas: vi har babybjørn men er ikke spesielt fornøyd med den.. ble utrolig sliten av å gå med den over litt tid.. så vi kjøpte oss Ergo sele, den er bedre for barnets hofter og ikke minst mye bedre for den som bærer da tyngden legges på hoftebeltet :) Kan også brukes både på magen og på ryggen, så min 2åring synes ennå at det er kjekt å sitte i den (på ryggen nå da).

Sylvanas skrev:
Er dere fornøyd med den bæreselen? Vi vurderer den, hører at det skal være bra både for barnets muskulatur og samhørighet mellom oss og barnet

Jeg hadde en bæresele med førstemann som jeg brukte når vi gikk tur i skoger der vognen ikke er så grei å ha med... det var ikke babybjørn, liker den jeg skal brruke nå bedre:) passformen er helt fantastisk både til meg og mini..

At det ikke er så bra for hoftene kan godt hende:) hvis du putter barnet oppi og går med det der hele dagen.. MEN som med det meste som er laget for barn.. Så lenge man ikke overdriver bruken så er det kjempe ok... Så er det jo ikke til å stikke under en stol at babybjørn sin bæresele er brukt av foreldre over hele verden, de lager jo ikke noe som ødelegger barna våre:) ihvertfall ikke et slikt annerkjent merke..

men så er jeg sånnen mammatype som bruker vanlige bleier, våtservietter, lite eller ikke noe stelleprodukter, masse ull hele året, OG for ikke så snakke om at jeg gjør akkurat som jeg vil med amming og mat.. så kansje ikke den mest hysteriske;)

Sylvanas skrev:

vi brukte den bæreselen i starten med storebror, han hadde kolikk et år...men anbefaler heller manduca, ergo eller noen andre... vi kjøpe manduca. Ungen ligger bedre, og du kan bruke den på ryggen nå babyen blir større. bruker faktisk den innimellom på toåringen enda :) men babybjørn bærer du mye mer på skuldra. manducaen feks fordeler vekta.

Maxi cosi med base på plass i dag.. kjøpte det brukt for den totale sum av 850 kr:) 

SÅÅÅÅ har jeg kjøpt meg splitter ny  grå SIMO KOMBI 2012 VOGN!!!!! I låv it!!! Valgte den fremfor DUO... den er nyyydelig.. 

Litt sent men..... Ergo... Har sett litt på den nå og den ser bra ut. Men jeg lurer, kommer den i en størrelse bare? Kan man utvide den slik at den passer til "oss med litt ekstra på kroppen" i tillegg til normalvektige? Er mest for mannen sin del at vi vil ha bæresele, men jeg har jo lyst til å bruke den jeg og. Men orker ikke styre med det om jeg skal føle meg som en hval fordi den er for liten

Hurra
Må finne en plass som selger de da. Får lete litt rundt.

Sylvanas skrev:
Litt sent men..... Ergo... Har sett litt på den nå og den ser bra ut. Men jeg lurer, kommer den i en størrelse bare? Kan man utvide den slik at den passer til "oss med litt ekstra på kroppen" i tillegg til normalvektige? Er mest for mannen sin del at vi vil ha bæresele, men jeg har jo lyst til å bruke den jeg og. Men orker ikke styre med det om jeg skal føle meg som en hval fordi den er for liten

Kjøpte sportvarianten, den har litt lengre seler for å passe bedre til men. Kanskje ikke så fancy i fargene som de andre, men enkel svart og fin. Kjøpte også forlengelse til mindjebeltet. Veldig fornøyd. Lurer litt på å kjøpe nyfødtinnlegget til babyen i magen. Har sjal i tillegg, men vi får se.

Vi kjøpte Mei Tai da vi var i NY. Fikk den på tilbud så ga mellom 400 og 450 for den. Her koster de fort mellom 1-2000! Veldig spent på hvordan det blir å bruke den.. Kjøpte en variant med litt lengre seler da kjæresten er en høy fyr. Kjøpt også med en til lillesøster. Hun og mannen har litt mer pondus, men var lange nok seler til de :)
Håper både barn og vi foreldre liker å bruke den :)

Back
Topp