Vært på grava idag..

Pretty Bird

Forumet er livet
Va å kjørte der forbi,så plutselig svingte æ bare til kirkegården..
Hadde ikke planlagt å fære dit..[&:]

E lenge sia vi har vært der..

Va veldig godt å være der,samtidig som d va en klump i halsen min..sånn skikkelig blandede følelser.

Sa til han at æ savne dæ veldig[:(],men takka han masse for at han hadde funnet ei perfekt lillesøster/lillebror og sendt til oss..*[:)]*

Uten han ,så hadde jo ikke vi fått dette mirakelet som e  i magen min nu..

Tenkte litt på kordan han hadde vært..sku jo ha vært fylt 1 år nylig,han..[:)]

Tente lys der,og tok med di gamle utbrente lysene tilbake.

Skal dit senere,når d blir varmere..å plante blomster dit..

fikk tårer i øynene....
og ble tom for ord..

sender mangen klemmer nord over.

uff trist[:(] rart å tenke på sikkert at han skulle vært ett år nå..så fin tanke du har om at han har funnet en lillebror/søster og sendt til dere[:)]stoor klem

Så deilig lady å se graven igjen sikkert....
Var nok akkurat det du skulle uten at du visste det[:)]

Tungt men deilig.
Uten han ja, så hadde du ikke hatt det herlige som ligger i magen din nå[:)]

Nå fikk jeg tårer i øynene her[:(]
Tenk at lillegutten deres skulle vært 1 år nå...
Så fin tanke at gullet i magen din nå er sendt til dere fra ham[:)]

Klem til deg fra meg

[&o] må være utrolig tungt men godt på samme tidspunkt.
Syntes det er fint at du klarer og se på den nye babyn som en gave fra engelen din

[:(]
Klarer ikke å fatte hvordan det kan føles å miste et barn.....

*stor klem*

ORIGINAL: afri

ORIGINAL: vilde

fikk tårer i øynene....
og ble tom for ord..

sender mangen klemmer nord over.

Signerer denne. 
Klem fra meg. 

Signerer jeg også..
Klem herfra.

[:(] Det er så trist. Skjønner at du hadde blandede følelser.... man kommer aldri helt over en slik opplevelse.

Har tenkt mange ganger at jeg skulle gått på kirkegården og sittet litt der sammen med gutten vår.. men jeg har ikke orket.
Vi valgte å ikke ha egen grav til han, han er begravet i en minnelund sammen med andre premature og dødfødte babyer, vi syntes det var fint å tenke på at han skulle ligge sammen med andre små. Men jeg får klump i halsen hver gang vi kjører forbi den kirkegården, samtidig orker jeg ikke gå inn der..[&o]

ORIGINAL: huva

[:(] Det er så trist. Skjønner at du hadde blandede følelser.... man kommer aldri helt over en slik opplevelse.

Har tenkt mange ganger at jeg skulle gått på kirkegården og sittet litt der sammen med gutten vår.. men jeg har ikke orket.
Vi valgte å ikke ha egen grav til han, han er begravet i en minnelund sammen med andre premature og dødfødte babyer, vi syntes det var fint å tenke på at han skulle ligge sammen med andre små. Men jeg får klump i halsen hver gang vi kjører forbi den kirkegården, samtidig orker jeg ikke gå inn der..[&o]

Her i byen har de ikke minnelund for di bittesmåe...Egentli veldig  synd syns æ..

Først skulle han begraves i minnelunden i "nabobyen",der kor sykehuset e, 14-15 mil unna,men ettersom tia gikk,så fikk vi mere og mere angst for det "valget" æ hadde tatt samme dagen han ble føst.
(følte aldri at æ hadde et valg,fikk dårlig info om andre muligheter enn minnelund og forbrenning...)

Og siden vi ville ha han hit,så måtte d bli egen grav..noe jeg syns e så flott,for han ligger ved siden av tanta hans(søster til pappan),som døde da hun var 8 mnd gammel i 1972..

Var veldig redd for ka presten ville synes,ka folk ville synes om oss..siden vi mista han så "tidlig" ,uke 17..men han var jo ett orntlig lite menneske..er så trist de blir kalt for aborter..[:(]

Men har ikke hørt noe - kansje de som syns d e snålt,har holdt d for seg selv..noe jeg håper di vil gjøre i fremtiden åsså..

Vi e ikke der så ofte- vi går dit når vi føler for det..
Føler ikke at vi MÅ dit jevnlig,for vi vet han er i trygge hender..[:)]

Back
Topp