idabh
Glad i forumet
Ja i går var vi inn på genetisk avd for en samtale. Jeg trodde vi skulle få UL da siden legen min sa det, men det var det ikke:/ Så er litt skuffet over det. Vi pratet om hvilke undersøkelser de kan tilby oss, som forstervanns-/morkakeprøve i uke 12, organ UL i uke 16 og tilslutt en test for å sjekke alvorlige syndromer. Vi venter enda på svar på diverse blodprøver, så vi skal vente på dem før vi bestemmer hvilke undersøkelser som bør gjennomføres. Organ UL i uke 16 er allerede fastsatt siden det er beste måte å sjekke hjertefeil og misdannelser på øyne (som sønnen min da har).
Noen som har erfaring med noen av disse undersøkelsene?
Er i uke 10 nå og synes det er fryktelig lenge å vente helt til uke 16 for å se om babyen er frisk.....Grunnen til at de vil vente til da med UL er fordi da kan de undersøke HELE barnet, og det er jo vel og bra men merker jeg blir litt stressa av det og! Vurderer å bestille en privat UL bare for å få sett babyen om ikke annet...man kan jo se mye nå også.....
Noen som har erfaring med privat UL??
Takk til den som giddet og lese sytet mitt, hehe. Ønsker alle damer og frøene en super helg;)
Noen som har erfaring med noen av disse undersøkelsene?
Er i uke 10 nå og synes det er fryktelig lenge å vente helt til uke 16 for å se om babyen er frisk.....Grunnen til at de vil vente til da med UL er fordi da kan de undersøke HELE barnet, og det er jo vel og bra men merker jeg blir litt stressa av det og! Vurderer å bestille en privat UL bare for å få sett babyen om ikke annet...man kan jo se mye nå også.....
Noen som har erfaring med privat UL??
Takk til den som giddet og lese sytet mitt, hehe. Ønsker alle damer og frøene en super helg;)