Vært på (fot)soneterapi idag!

Bøtta

Glad i forumet
Og han foreslo at jeg gikk til behandling der to ganger mellom tr og el. Det var en måte å hjelpe kroppen litt på.

Behandlingen var veldig deilig men samtidig litt vondt når han trykte enkelte steder under bena men ble helt groggy etterpå og følte meg skikkelig avslappet. Fikk beskjed om å dra hjem å gjøre null husarbeid og drikke mye vann [:)] Yeeej!

Har jo hørt om så mange som har hatt god effekt av dette og håper det samme gjelder meg [:)] Vil så veldig gjerne få en liten spire! Et lite kjærlighetsbarn!

Helgen er rett rundt hjørnet så ønsker alle søte PL-damer en kjempefin helg!

Har også hørt at fotsoneterapi skal hjelpe. Og VET det har hjulpet noen litt ut i vår familie[:)]

Håper dette er det som trengs for deg[:)][:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Håper dette skal gjøre susen for deg!!![:)][:)][:)]

Har aldri prøvd fotsoneterapi, men har hørt det kan være ganske ubehagelig, ja. Fint det var litt godt også, da! Hadde jo vært superdupert om det var det lille ekstra som du trenger!

God helg!! [:)]

Tusen takk jenter! [:)] Ja håper virkelig det jeg også [:)]

Venter i spenning på resultatet ditt da [:)]

hehe ja, men han foreslo jo å gjenta behandlingen i noen uker så uansett så tar det nok tid [:)] 

Spennende!
Jeg prøver akupunktur for første gang denne måneden. Regner ikke med at det gir effekt med det samme, men håper det kan ha god effekt på meg på sikt. Nå er jeg til behandling en gang i uken. Målet er å få kroppen min i balanse så det er klar for å motta en spire.

venninna mi går også til akupunktur for akkurat det samme så det er ikke så dumt nei. Uansett så er det verdt et forsøk [:)] Skal tilbake på ny time i morgen jeg og gleder meg [:)]

Får håpe det gir resultater da [:)]

Verdt forsøket i allefall........ :) Jeg har prøvd uten hell. Det samme med akupunktur, og homeopati... men men- en får bare prøve. Jeg har hørt at det funker for noen, så krysser fingrene for at du er blandt de. :)

takktakk Tonje71! Vil verken tørre og tro det ene eller det andre... Men syns det er veldig beroligende og er helt avslappet i kroppen etter behandling så kommer til å fortsette noen uker til... 

Back
Topp