Vært på forsamtale!

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Ble møtt av en utrolig hyggelig og behagelig lege på Rikshospitalet. Hun forklarte oss veien videre og sa at det mest sannsynlig blir oppstart av nesespray i august. Hun fortalte at vi hadde gode muligheter for å lykkes, men var også realistisk i forhold til statistikken.

Alt gikk så smidig, og vekt og bmi var ikke nevnt med et ord (var DET jeg gruet meg til!)

Så da er vi igang! Syns det er helt greit at det ikke blir oppstart tidligere, har mange baller i lufta før sommeren uansett :-)

Hurra hurra! :)
Så godt å høre dere hadde en god opplevelse. Nå er dere endelig i gang ihvertfall med ett tidspunkt å forholde dere til.
(De nevnte ikke bmi for meg heller ;) heldigvis! )

Så flott at det første møtet var så positivt for dere! Godt å ha noe helt konkret å forholde seg til. Nyt sommeren som står for dør og se frem til oppstarten om noen måneder! :)

Oj, det er helt fullt før sommeren enda du kom inn nå. Greit å ha en god dose tålmodighet da. :p

Så utrolig bra at det ble en god opplevelse. Håper du har mange hyggelige vår- og sommerplaner. ♡

Godt å høre at dere fikk en god opplevelse :D Lykke til når den tid kommer og nyt sommeren <3 Det blir mest sannsynlig og forhåpentligvis deres siste som bare to :)

Oj, det er helt fullt før sommeren enda du kom inn nå. Greit å ha en god dose tålmodighet da. :p

Så utrolig bra at det ble en god opplevelse. Håper du har mange hyggelige vår- og sommerplaner. ♡

Ja, de hadde stor pågang nå, pluss at det var forsinkelser pga omleggingen av nytt system (som du jo kjenner til).

Syns det er helt greit å vente, har eksamener nå snart og flytter i sommer :-)

Håper du kommer inn til samtale snart også!

Ja, de hadde stor pågang nå, pluss at det var forsinkelser pga omleggingen av nytt system (som du jo kjenner til).

Syns det er helt greit å vente, har eksamener nå snart og flytter i sommer :-)

Håper du kommer inn til samtale snart også!

Haha.. Ja, det har nok skapt tull for flere enn meg. :rolleyes:

Godt du har noen konkrete planer for ventetiden. :) Så håper jeg at det straks er august og din tur.

Takk, det håper jeg og. :)

Back
Topp