Vært på forsamtale Porsgrunn, siste forsøk

Tiks

Forelsket i forumet
På tirsdag var vi på forsamtale hos fertilitetsklinikken i Porsgrunn. Kjempe hyggelige mennesker som jobber der. Vi ble møtt med stor forståelse og forklaringer hele veien :) Vårt siste forsøk har oppstart med spray ved påsketider og uttak / innsett i uke 21. Denne gangen skal jeg bruke Menopur 300 IE og i tillegg skal jeg ta en tablett som skal "lette" på eventuell endometriose. Jeg har sterke smerter når jeg har mensen. Noen andre som har gått på slike tabletter? Greit å prøve alt på siste forsøk. Håper virkelig det blir mange egg denne gangen. Det kan også være vi får lov å sette inn to egg, noe vi skal vurdere :rolleyes:

Jeg har ikke det, ikke fått tilbud om det heller... Har også endometriose og sterke smerter ved mens :'( Husker du hva de hette? Masse lykke til med forsøk ;) Selv er jeg ruger på dag 6 med ett egg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei, husker ikke hva de heter. Jeg skal sjekke det opp. Er du også i Porsgrunn? Håper du får positiv test om noen dager :)

Helt sikkert prednisolon :) får jeg hvertfall, hører også til Porsgrunn og har endo...

Det navnet skal jeg merke meg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg får også.prednisolon men har ikke endo... Den skal visst forbedre miljøet i livmoren så egget lettere skal feste seg el no sånn...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg får også.prednisolon men har ikke endo... Den skal visst forbedre miljøet i livmoren så egget lettere skal feste seg el no sånn...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Håper det skjer altså!! Vil prøve alt på siste forsøk.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp