Vært på føden

mie84

Glad i forumet
Nettopp vært inne for sjekk pga slimproppen er gått og jeg har født i uke 32 og 37 tidligere. Alt er bra med den lille, men jeg har veldig kynner aktivitet. fikk beskjed om at det kan være forløpet til rier. De tok derfor en sjekk på livmorhalsen om det kan være noe åpning, det var det heldigvis ikke, men den er noe avkortet. Skal ta kontakt med en gang ting forverrer seg. Kjenner jeg har hyppige kynnere som kommer, så må nok bare få pakket den fødebagen nå.. huff, tenker på alt jeg ikke har klart til den lille nå..så får jeg dårlig samvittighet om jeg stresser rundt. For jeg bør jo ligge i ro og knipe igjen.

Lykke til, håper bebis holder seg inne litt til!!!

Takk for det jenter! =D håper hun bare kan holde seg inne 14 dager til i det minste!

Håper det beste for deg :-)

Bra du fikk skjekket opp saken ;) hvilken uke er du i nå da?
Legg deg å knip igjen å la gubben gjøre jobbingen av det som er igjen ;) ellers mp du bygge ferdig redet når den lille har kommet til. Er jo ikke verdens undergang om alt ikke er ferdig :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Bra du fikk skjekket opp saken ;) hvilken uke er du i nå da?
Legg deg å knip igjen å la gubben gjøre jobbingen av det som er igjen ;) ellers mp du bygge ferdig redet når den lille har kommet til. Er jo ikke verdens undergang om alt ikke er ferdig :)

Jeg er i uke 33+3 , tickeren er litt feil. Legen sa at jeg slipper lungemodningsprøyter om jeg kommer meg Til uke 34. Har den siste timen hatt 7 sammentrekninger, virker ikke som det skal gi seg med det første. Men ingenting blod enda heldigvis. Ja, nå sitter jeg i sofaen.....og tar det helt med ro.

Du får ta det med ro du, og håpe lille holder seg inne en god stund til :-)

<3 Venter ei lita snuppe 9.august <3

Jeg er i uke 33+3 , tickeren er litt feil. Legen sa at jeg slipper lungemodningsprøyter om jeg kommer meg Til uke 34. Har den siste timen hatt 7 sammentrekninger, virker ikke som det skal gi seg med det første. Men ingenting blod enda heldigvis. Ja, nå sitter jeg i sofaen.....og tar det helt med ro.

Ser ikke tickeren jeg, er på mobilen ;)
Håper du får slappa av så det gir seg. Ikke sitt, legg deg ned :) er lov det nå :)

Ser ikke tickeren jeg, er på mobilen ;)
Håper du får slappa av så det gir seg. Ikke sitt, legg deg ned :) er lov det nå :)

Takk for det ;) sammentrekningene har nå roet seg i hyppighet og intensitet, så nå klarer jeg å slappe mer av :) Sitter å skriver en liste over hva som skal bli med i fødebaggen :p

Kynnere har en tendens til å komme å gå i to tre timer i strekk men så lenge de gir seg og ikke øker i styrke så er alt bra. Er hvertfall det jeg har fått beskjed om. Sliter med det jeg tror er modningsrier. Hadde masse i går men gikk over i natt når jeg hadde lagt meg og ting var rolig rundt meg. I dag har jeg bare kjent det i korsryggen og regner med at det er fordi jeg vasket gulv og støvsuget men gått over nå :-)

Kynnere har en tendens til å komme å gå i to tre timer i strekk men så lenge de gir seg og ikke øker i styrke så er alt bra. Er hvertfall det jeg har fått beskjed om. Sliter med det jeg tror er modningsrier. Hadde masse i går men gikk over i natt når jeg hadde lagt meg og ting var rolig rundt meg. I dag har jeg bare kjent det i korsryggen og regner med at det er fordi jeg vasket gulv og støvsuget men gått over nå :)

Ok, greit å vite! Takk for info. Jeg sliter med å definere disse sammentrekningene..de har vart i hele dag. Får noen nå og da enda, men de er som sagt mindre hyppige. Mulig det er modningsrier eller såkalt masrier? Fikk beskjed på føden om å ringe om ting forverret seg også avsluttet legen med å si at vi snakkes nok snart. Så var jo ikke særlig oppløftende. Men skal prøve få meg ei god natt søvn, kanskje det kan hjelpe. Jeg mistenker dessuten at alt dette er pga jeg og samboer hadde samleie før helgen. Tror ikke jeg er lagt får å ha sex sent i svangerskap..

Back
Topp