Vært på Føden,

BirgitteB

Elsker forumet
Da har jeg vært en tur på føden. har en åpning på topp av livmoren men ser ut til å ha stoppet. Er nå 100% sykemeldt og fått streng beskjed om hvile. Så full hvile. Er nå 29+2 så håper sessa mi holder seg inne litt til. Født prematurt i uke 35 med min sønn så håper hun i hvertfall holder seg inne til da
 
Krysser fingrer for at hun venter noen uker til før hun vil vise seg frem :)
 
Krysse fingrane for at lillingen din holder seg inne en god stund til.
Selv om det er åpning kan det godt hende du klarer å gå helt til termin..:)
 
krysser for at minien holde seg inni der noen uker til
 
Krysser fingrene! :)
Du får holde oss oppdatert, åsså husk å hvile nå da ;) viktigviktig <3
 
Håper hun blir i huset sitt en stund til  :) Ta det med ro å tenk gode tanker :)
 
Huff, håper hun blir i hybelen sin til tiden er inne. Lever selv i en usikker tid nå pga høyt blodtrykk og fare for svangerskapsforgiftning, oppdaget da jeg var 29 +2 og nå er jeg 31+2. Man er ikke så høy i hatten når det ennå er så tidlig. Fikk modningssprøyte i tilfelle han må ut før han er klar. Lykke til og ta det med ro :)
 
Krysser fingre for deg, ta det med ro og lykke til :)
 
Tar det helt med ro, men tankene er jo der. Og er livredd, vet at hun nok klarer seg men alikevel så er jeg kjempe redd for det lille nurket mitt
 
Lykke til! Vær flink til å ta det med ro, dette går bra ;o)
 
Oi, masse lykke til! Kan ikke være lett å hvile når man har en til? Håper du får god hjelp:-)
 
Nei, det er tøft når det er en til som krever mamma sin oppmerksomhet, og han sliter nok mest med at mamma ikke kan løfte eller bære han. Han elsker å sitte på armen når jeg står oppreist og gynger litt, da hviler han hodet og slapper av. Men det kan vi jo ikke nå og det forstår ikke han stakkars. Men prøver å ha kosestund på fanget i sofaen i stedet for. Gjør det beste ut av det, selv om det er tøft.
 
Back
Topp