Vært på en tidlig ultralyd

Myshelle

Elsker forumet
Hei jenter!
Ville bare si at jeg forlater dere i marsforumet, men titter heller forsiktig inn på aprilforumet etter en tidlig ultralyd i dag. Er tydeligvis to uker kortere enn det jeg har trodd. Håper hvertfall det er grunnen til at det ikke var så stort. Det forklarer hvertfall endel : at jeg fikk sent positiv test - først veldig sterk nå på mandag denne uken. Og min lille blødning rundt ikm som da må ha vært en festeblødning. Gynekologen så ingen blødning i livmoren, målte nurket til 2,6 mm. Da er jeg rundt 4 uker et sted. Så da får jeg nok termin i april i såfall, om spiren holder seg fast. Fikk positiv graviditetstest på kontoret der også. Koselig å ha hengt her inne med dere imens da! Masse lykke til alle sammen! :)
 
Du må ha masse lykke til da :) og snike litt hos oss og :)
 


TulleHøna skrev:
Du må ha masse lykke til da :) og snike litt hos oss og :)



Tusen takk :-) Kan jo godt hende nurket kommer litt før og så kommer nok til å snike litt hos dere også tenker jeg, flott gjeng her så :) Foreløpig termin rundt 11.april et sted :)
Så får jeg se hvordan veien min går videre.
 
Gratulerer så masse med smugtitten!! 


Hvis spira var 2,6 mm så er du vel litt lenger enn 4 uker, da er du vel ganske snart 6 uker på vei...  Så du noe hjerteaktivitet eller? Spennende med tidlig UL.. ;) Må holde en fot her også vet du!! :D

(Hos meg (forrige svangerskap) så man kun fostersekk i uke 4, fostersekk med plommesekk, men spira var for lita til å sees uke 5+2, og så bankende hjerte og 4 mm spire 6+1.)

 
Jeg kommer uansett til å snike på deg, snuppa :) også vet du jo hvor du finner meg om det er noe du vil snakke om før hele verden vet det :)
 


Sylvia80 skrev:
Gratulerer så masse med smugtitten!! 


Hvis spira var 2,6 mm så er du vel litt lenger enn 4 uker, da er du vel ganske snart 6 uker på vei...  Så du noe hjerteaktivitet eller? Spennende med tidlig UL.. ;) Må holde en fot her også vet du!! :D

(Hos meg (forrige svangerskap) så man kun fostersekk i uke 4, fostersekk med plommesekk, men spira var for lita til å sees uke 5+2, og så bankende hjerte og 4 mm spire 6+1.)



Ja syns det var litt rart men.. får vente å se på neste ultralyd tenker jeg, får prøve å tenke positivt imens. Ellers blir hvertfall samboeren min helt gal hehe..
Nei ikke noe hjerteaktivitet enda, kanskje derfor hun mente jeg var en 4 uker et sted. Sjekker nok ut dere stadig tenker jeg :)
 


TulleHøna skrev:
Jeg kommer uansett til å snike på deg, snuppa :) også vet du jo hvor du finner meg om det er noe du vil snakke om før hele verden vet det :)


Tusen takk vennen :-)
 


Myshelle skrev:


Sylvia80 skrev:
Gratulerer så masse med smugtitten!! 


Hvis spira var 2,6 mm så er du vel litt lenger enn 4 uker, da er du vel ganske snart 6 uker på vei...  Så du noe hjerteaktivitet eller? Spennende med tidlig UL.. ;) Må holde en fot her også vet du!! :D

(Hos meg (forrige svangerskap) så man kun fostersekk i uke 4, fostersekk med plommesekk, men spira var for lita til å sees uke 5+2, og så bankende hjerte og 4 mm spire 6+1.)



Ja syns det var litt rart men.. får vente å se på neste ultralyd tenker jeg, får prøve å tenke positivt imens. Ellers blir hvertfall samboeren min helt gal hehe..
Nei ikke noe hjerteaktivitet enda, kanskje derfor hun mente jeg var en 4 uker et sted. Sjekker nok ut dere stadig tenker jeg :)

Da var du sikkert der akkurat litt for tidlig.. tenker du er 5+3 eller 5+4 og at hjertet er begynt å slå i dag eller i morgen jeg ;)
Det er viktig å være positiv ja! :)
 


Sylvia80 skrev:


Myshelle skrev:


Sylvia80 skrev:
Gratulerer så masse med smugtitten!! 


Hvis spira var 2,6 mm så er du vel litt lenger enn 4 uker, da er du vel ganske snart 6 uker på vei...  Så du noe hjerteaktivitet eller? Spennende med tidlig UL.. ;) Må holde en fot her også vet du!! :D

(Hos meg (forrige svangerskap) så man kun fostersekk i uke 4, fostersekk med plommesekk, men spira var for lita til å sees uke 5+2, og så bankende hjerte og 4 mm spire 6+1.)



Ja syns det var litt rart men.. får vente å se på neste ultralyd tenker jeg, får prøve å tenke positivt imens. Ellers blir hvertfall samboeren min helt gal hehe..
Nei ikke noe hjerteaktivitet enda, kanskje derfor hun mente jeg var en 4 uker et sted. Sjekker nok ut dere stadig tenker jeg :)

Da var du sikkert der akkurat litt for tidlig.. tenker du er 5+3 eller 5+4 og at hjertet er begynt å slå i dag eller i morgen jeg ;)
Det er viktig å være positiv ja! :)



Tusen takk, jeg håper du har rett i det jeg. Krysse fingrene for det :-) rundt 5 uker stemmer mye bedre for meg enn det hu dama sa :-p men vært hos henne i forrige svangerskap også og hun har aldri vært helt enig med oss så :-p Så krysser fingre for at alt er bra der inne.
 
Back
Topp