Vært på 6-ukerskontroll med lillegutt :)

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Og det gikk veldig bra! :) Han veide 2680g da han ble født, og veier nå 4315g. Og så har han vokst 10 cm, så han er nå 54 cm lang! Han var litt mer glad i ha hudet til høyre side enn venstre, så skulle trene litt mer på at han skal snu hodet til begge sider. Men ellers var alt perfekt! Kjenner det er godt å få bekreftet at han vokser som han skal og at alt virker bra :) Og han blir 7 uker på onsdag ;)
 
Det er vel godt å høre :) lillegutt snur hodet til venstre her, og jeg snur han hele tiden, men jeg syns ikke det hjelper :(
 
Her va jenta 5070g, 3725g når hun var født, lengen måler de ikke før 3 månedes kontrollen, men har målt henne til 58cm selv, bruker 62!! i kler. Hun har sin goside til høyre å har litt problem med å snu hode til venstre siden hun er så skjev, men vi øver hver dag og satser på det blir bra etter hvert. Legen likte ikke hoftene så skal til sykehuset 9 august å ta ultralyd. Kjenner at det var en ting jeg ikke var forberedt på å høre selv om jeg vet alt om det!
 
Så bra han har lagt så godt på seg  Vi var på kontroll for to dager siden, da var hun 4770 gram. Veide 3265 da hun ble født. 
Hun hadde ofte hodet til høyre men føler det har løsnet litt nå..
 
Back
Topp