Vært på 6 ukers kontroll

fruluna

Forumet er livet
Så stille det er inne her om dagen nå da?? [8|][:(][&:]

I dag har Linnea vært på 6 ukers kontrollen sin!
Hun var skikkelig sjarmør og sjarmerte både helsesøster og barnelegen i senk. Smilte som et uvær [:D]

Veier nå 4925 gram, er 54 cm lang og hodeomkretsen var 37,2 cm.
Så hun begynner å bli stor jente!

Alt ellers så bra ut og legen var kjempefornøyd! [:)]

halloo jeg er også her skal de lille også bli med på 6 ukers kontroll det viste ikke jeg jeg trodde det var bare meg de skulle kontrollere blir jo tatt prøve der under også gruer meg litt til det hørte at det var litt ekkelt vi skal på helsestasjon på fredag fikk ikke hjemmebesøk fordi de var så fulle for tiden  så hun blir fire uker gammel på første kontroll

jonas har også vært på 6 ukers kontroll i dag[:)] han veide 4600g fikk ikke vite hvor lang han var men målt han selv[8D] så ca 54 cm[;)] og alt stod bra til med han ellers[:)] ja d er ikke masse liv her inne for tiden nei... [&:]  vi er vel en stille gjeng[8|][8D]

Nei vi er ikke en stille gjeng vi vel!!!! Er vi det da??

Bra Jonas har det fint også da 87alenemamma!

Og Habibe: Både du og babyen skal på 6 ukers kontroll.. Du hos lege, babyen på helsestasjon! [:)]

Idag var vi på 6-ukers kontroll, selv om hun er bare 5 uker da!

Thea har skyti i været og blitt 57 cm, var 50 ved fødselen! Også har hun blitt 4300gram!! (var 3542g ved fødselen)!! Hodeomkretsen har vokst med 2.5 cm, fra 34cm til 36.5cm!! Ellers var alt bra!!

vi å har vært på 6 ukerskontroll i dag. 5770,59cm lang. hodeomkretsen var vel 39 trur æ.. en stoooooooooor gutt med andre ord

Back
Topp