Vært på 6 mndrs kontroll

Bébbe

Elsker forumet
I dag var vi på helsestasjonen. Snuppa vår er 9050g, 71,5 vm og 44 rundt hodet. Hun er frisk og rask og veldig aktiv og flink motorisk sa de. Det har vi vel egentlig skjønt selv :-) hun imponerte med bittelitt krabbing så det var stas for a mor :-)
De så på utsletta hun har, og vi fikk resept på elocon kortisonkrem som vi skal smøre hele kroppen med i en uke og i tillegg bruke aderma som vi bruker nå. Hun har ikke atopisk eksem sa de så de tror hun er allergisk mot noe. Det kan være melka, men siden hun ikke blir bedre av melkefrie perioder så kunne det være noe annet. Vi skal føre dagbok over det hun spiser og prøve å finne ut om vi kan eliminere en og en ingrediens periodevis. Så da får vi noe å bryne hjerna på :-) skal tilbake 5 april og snakke om noen skjemaer vi har fyllt ut om utviklinga for de hadde ikke tid i dag, men det passa fint for pappan har pappaperm hver fredag fra 5 april så da får han være med :-)

Så fine mål, stor og fin pie:-) Så gøy at hun har begynt å krabbe litt da:-)
Håper dere finner ut av hva hun er allergisk mot, bra hun ikke hadde eksem i hvertfall.
Du må ha super melk i puppen din:-)

Så fine mål, stor og fin pie:-) Så gøy at hun har begynt å krabbe litt da:-)
Håper dere finner ut av hva hun er allergisk mot, bra hun ikke hadde eksem i hvertfall.
Du må ha super melk i puppen din:-)

Hehe...melka kommer nok fra flaske, men den er enda mer super enn den i puppen, for den ville hun aldri ha ;-p vi finner nok ut av saken på sikt. Får bare være flink å lage hjemmelaget så vi vet hva hun får i seg :-)

Det var jenta si det :D Så stor og flink!

Så flotte mål! =)
Håper dere finner ut av eventuelle allergier da!

Så gøy at hun krabba litt!! Hvor stolt blei du DA?;)

Jeg ble nok litt høyere enn jeg egentlig er ;-) veldig gøy at hun kommer seg rundt, men det er litt slitsomt også må jeg innrømme..mange ting jeg tror ikke er noen fare er plutselig det.

Så gøy at hun krabba litt!! Hvor stolt blei du DA?;)

Jeg ble nok litt høyere enn jeg egentlig er ;-) veldig gøy at hun kommer seg rundt, men det er litt slitsomt også må jeg innrømme..mange ting jeg tror ikke er noen fare er plutselig det.

Høy med god grunn!;)
Ja, jeg ser den. Gleder meg til vesla kommer dit hen at hun kommer seg fra A til B, men samtidig nyter jeg roen.;)

Ja det er bare å nyte det! Ingen tvil om at det er gøy at hun kommer seg fremover men det er også litt slitsomt for bare jeg går på do så er hun en helt annen plass. Gruer meg til den dagen hun får tak i katten, men han holder seg helsigvis på trygg avstand og er ofte nede og sover eller ute.

Back
Topp