Vært på 3D Ultralyd idag :)

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Helt perfekt ♡
Veier 1125 gr nå! Jeg er forelska på nytt ❤
 

Vedlegg

  • 1442607257028.jpg
    1442607257028.jpg
    76,6 KB · Visninger: 110
Nommin, så stilig! Var på 3d med storesøster, vurderer det nå, og fikk ikke mindre lyst når jeg ser sånne bilder
 
Gjemte seg godt inni morkaka,,og hadde ene armen foran ansiktet nesten hele tida, så måtte opp å bevege meg, drikke litt cola og hun måtte "vekke" lille rampen min ❤ Men fikk noen fine bilder etterhvert ja :D
 
Så spennende :)
Veldig fine bilder du har fått :)
 
Takk :D fineste prinsen min ❤❤❤
Helt utrolig hvor for tiden har gått :)
 
Har du funnet ut kjønnet nå? :)) jeg hadde rett altså!! Herlig da
Ja klarte ikke holde meg mer ♡♡ Dessuten klarte jeg å se det veldig godt utifra bildene ;) Skikkelig guttebass ♡
Ja du hadde rett :D blir fint med en av hver :)
 
Ja klarte ikke holde meg mer ♡♡ Dessuten klarte jeg å se det veldig godt utifra bildene ;) Skikkelig guttebass ♡
Ja du hadde rett :D blir fint med en av hver :)
Ja, det er vel ikke vanskelig å se på 3D! :D strengt tatt umulig å ta feil av tenker jeg. Gratulerer med en guttebass i magen da! :)) så gøy at jeg gjettet riktig :D
 
Ja, det er vel ikke vanskelig å se på 3D! :D strengt tatt umulig å ta feil av tenker jeg. Gratulerer med en guttebass i magen da! :)) så gøy at jeg gjettet riktig :D
Ja spesielt når jeg har 3D bildet etter vesla å sammenligne med, totalt forskjellige :) syns ikke han var lik på meg heller, vesla er jo tro kopi av meg :) så pappan I huset var veldig stolt, og jeg var så glad, for nå ser jeg hvor mye mer han virkelig gleder seg, tror det gikk mer opp for han :)
Tuuuusen takk :D
Ja, jeg er glad du gjettet riktig :D
 
Back
Topp