Vært på 3D ultralyd i dag

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Og fikk bekreftet at det faktisk er ei "lita" jente der inne[:D] Frisk og fin. Og hun er STOOOR! Ser i boka her at de skal veie sånn ca 6-800gram, snuppa mi veide allerede 1 kg[&:] Måtte regne med en stor unge til[:D]
Var utrolig moro å se henne, ligner litt på Sebastian og litt på mamman sin[:D]*stolt*

Skal prøve å legge inn bilde senere[;)]

Åh så gøy, NÅ kjenner jag litt litt litt litt missunnelse, men bare litt, for graviditeten min var ett h-vete....

Grattis med lille store jjenta di [:D]

Huff, får litt tanker om fødselen da. Sjekka nå at i uke 28 skal de veie 1 kg ca. Jeg blir 25 i morgen. [&:]Håper hun har tenkt å komme litt før he he[:D]

Å så gøy!!!! Lille "store" jenta[:D]

Jammen får jeg lyst på en til også....[;)]

Jeg var på 3 d ul når jeg var i uke 26 og da veide hun 1100g [:D] 13 dager over termin kom ho og veide "bare" 4050 gram, så ikke helt sikkert ho blir så altfor stor[;)]

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg var på 3 d ul når jeg var i uke 26 og da veide hun 1100g [:D] 13 dager over termin kom ho og veide "bare" 4050 gram, så ikke helt sikkert ho blir så altfor stor[;)]

Aahh, det var godt å høre![:D]

ORIGINAL: Iroim

Å så gøy!!!! Lille "store" jenta[:D]

Jammen får jeg lyst på en til også....[;)]

ORIGINAL: Tinkaling

bilder bilder biiiilder!!!![:D]

ORIGINAL: Isolde92

Åh så gøy, NÅ kjenner jag litt litt litt litt missunnelse, men bare litt, for graviditeten min var ett h-vete....

Grattis med lille store jjenta di [:D]

mi tuuu! men husk isolde at vi skal ikke få barn før om noen år- samtidig :) så kan vi slite med graviditetshelvete sammen!! ;)

ååå så heldig du er!
gleder meg til å se bilde!
kor mye måtte du ut med for å ta sånn ul?

Back
Topp