Vært på 3D UL m/bilde <3

Skinnende Perle

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Vi var på 3D UL i går, og det er noe av det mest fantastiske jeg har vært med på. Var helt vanvittig å se den lille jenta vår, og allerede nå se likhetstrekk. Mannen min var helt klar på at prinsesso vår ligner på meg. Jeg ser hvertfall at ho har nesa mi.. 

Nei, det var bare helt vidunderlig.. Anbefales virkelig på det sterkeste..

åå så fantastisk!=) jeg skal om 2 uker, gleder meg veeldig!=)
er så spent på hvordan jenta vår ser ut!!=)

Lailalala skrev:
Så nydelig! :-)

Så gossin :) Gleder meg til vi skal i slutten av denne mnd :) Håper bare Lille Frida er litt enklere å få bilde av enn Leah på 3 den gangen jeg var med henne ..

Kjenmpe fint bilde!!
Sånne innlegg som dette gjør at jeg heller mer og mer mot at det blir 3D ja.. =P

Så herlig! Jeg var på 3d/4d på fredag - men lillegutt låg med armene over ansiktet hele tiden, så ble ikke noen gode resultat. Jeg fikk jo sett, og ser at han er lik jenta vi har fra før - gøy! Men jeg skulle få komme tilbake på tirsdag, slik at vi får med bilde og film...fikk beskjed om å drikke cola og gå meg en tur før jeg kom...så da håper vi at lillemann er mer linselus denne gangen:)

MaryLou skrev:
Kjenmpe fint bilde!!
Sånne innlegg som dette gjør at jeg heller mer og mer mot at det blir 3D ja.. =P

Jeg hadde en venninne som sa til meg at det var helt opp til meg, MEEEN hun ville virkelig anbefale å ta 3d ul for det var bare helt sinnsykt fantastisk.. Og i etterkant er jeg heller ikke i tvil. Er noe av det beste med dette svangerskapet hittil..

Jeg er bare sååå forelsket i det lille nydelige nurket i magen :)

Sååå herlig.... Vi hadde ikke tenkt å gå på det, men når jeg hører hvor fantastisk alle synst det er må vi kanskje revurdere...

Nydelig bilde - det er gøy å titte litt på dem!

(Vet du forresten at ditt fulle navn står på bildet?)

Vinterpike skrev:
Nydelig bilde - det er gøy å titte litt på dem!

(Vet du forresten at ditt fulle navn står på bildet?)

Takk for at du sier ifra. Gjør meg ingenting.. Er jo ikke noe hemmelig..

så herlig da :) sa de no hva jenta veide nå?

Herlig!

Nydelig bilde :) Skjønner godt at du bare ble mer betatt av den lille jenten i magen :) Alt blir jo ennå mer virkelig når du får se den lille så tydelig :) 

Så nydelig! Synes det er helt fantastisk at det går ann :) Vi var selv på 3d ul på lørdag - for første gang - og vi venter også ei lita prinsesse :) Stor stas :)

Ser noen ovenfor har påpekt at ditt fulle navn vises, i tillegg vises også personnr ditt - mht identitetstyveri osv er det lurt å fjerne. Et tips er å redigere bilde før du legger det ut. Hadde jeg vært deg ville jeg fjernet bildet med det samme, fjerne navn og pers.nr for så å legge ut. For bildet var skjønnt :) Mener ikke å være "viktigper" her - men ment godt :)

Ble med ett usikker på om det var pers.nr ditt likvel. mitt synes iallfall på mine bilder, - uansett - bare et tips :) fort gjort å overse :)

Er bare navnet mitt som står der, og er ikke fulle navnet heller... Det kan folk finne hvor som helst... Tenkte ikke over at navnet stod der, men sjekket om fødselsnr stod der ;) Vi fikk ikke vite vekt da vi kun betalte for bildene på en måte, altså ikke en medisinsk undersøkelse.. Skal på vekstkontroll på sykehuset om ikke så lenge så var ikke så viktig for oss

Så fin :)

Gleder meg no til vi skal neste fredag :)

Back
Topp