Vært på 3D UL - litt spm til dere damer også

SillyDilly

Forumet er livet
a da har jeg vært på UL på Sandvikaklinikken Kjempe hyggelig!

Er en blubbete tulle vi får og vekta var 1318g

Han sa at utifra målene sine var terminen min 02.Juli, og dette stemmer jo litt mer med vekt også - jeg har selv mens termin 6 Juli, og UL 10 Juli. Så må jo følge 10, MEN lurer litt på om jeg selv vil følge den andre. Hun er estimert til å bikke 4 kg ved terminen 2 Juli, sååå vil helst ha denne

Fikk helt ufattelige bra bilder:

Se en liiiten fot ved hodet

Veldig trøtt

ORIGINAL: Shopoholic

Gud så flotte bilder!!! Lille bolla!!
Ang termin så aner jeg ikke, var mye frem og tilbake på N og med terminer. Han kom på den første [:)]

Takk! Ja ble skikkelig fornøyd med bildene! Lille bolla ja! Hehe.. Hun har skikkelig bollekinn Sambo sa "likner på sin mor allerede" haha... - takk for den[8D][:D]

Tenker at jeg skal ha det i bakhodet og nevne det for jm, så får tiden vise når hu kommer! Hun kan gjerne komme 1 Juli[8D]

Nydelige jenta!! 

Ang. termin, så kjenner jeg meg litt igjen... mensterminen med Tobias var 14., UL-terminen var 21. Han kom 21., men var stor (4253 g og 53 cm), og hadde noen tegn på overtid. Men altså, termindatoene er jo bare et utgangspunkt, det er jo ikke sånn at ALLE unger fødes på termindagen! [:)]

Og du, om hun blir over 4 kg, så går det heeeeelt fint å føde så "store" unger og! [;)]

Så fin ei lita jente! [:D] Og enig med Skrållan, det går helt fint å føde barn over 4 kg. [;)] Jeg har jo klart det to ganger, og helt uten smertelindring.

ORIGINAL: Fesasmekjo

ei nydelig tulle

Back
Topp