Vært på 3D ul i dag

[miss]

Forumet er livet
I dag var det endelig vååår tur til å få møta prinsesso igjen gjennom 3D ul og at da var ei prinsessa var da ingen tvil om hehe

Alt såg fint ut med ho, ho som tok ul'en rekna ho til 1114gr no, pittelitt over gjennomsnittet. Eg spurte om ho kunne seia eller gjetta på vekta til fødselen/termin, og då sa ho mellom 3600-3800gr, kanskje nærmare 3800gr enn 3600gr. Så da blir spennande å sjå nett fine str om da blir 3,8kg i allefall!

Var sååå fascinerande å sjå ho på skjermen blei nesten litt rørt!! Ho hadde da fint i magen, var rolige og villige til å visa seg fram sånn av og til
Men ho likte seg best med kinnet atmed morkaka og med armane opp med fjeset Beina låg i kryss, hehe

No berre gleeer eg meg til å få møta ho i august! Og håpar mnd går fort fram til dess!!

Et par bilder frå seansen finner du inne på dagboka mi dersom du er intressert i å sjå[:)][:)][:)]
Her er link: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=9116054&mpage=49&key=�
er innlegg nr.969[:)]

Takk for fiiin helsing i d.boka vennen[:D][:D] var en utrulig fin opplevelse, så når du er like langt på vei om et par mnds tid, så anbefaler eg deg å ta 3D altså!![:D][:D]

ORIGINAL: *Bobbo*

Vært inne å tittet på bildene av prinsessa og lagt igjen en hilsen.
Nydelig.

sign[:)]

wishingstar:

Ja, var utrulig gode bilder me fekk! Glad for at ho var villige til tider å viste seg fram for oss[:D]
Blir fantastisk å få møta ho i august, gleer meg

Ivara:

Ja, var kjekt at me fikk sjå alt så bra, og at ho ville vise seg fram for oss[:)][:)] Håper at sommeren fyker og me plutselig er i august[;)] Etter fødselen tenker eg nok når tida går at det går alt for fort.. Rart[:)]
Og tenk, når me er komt til august, og eg skal ha, da er du kanskje ruger og kanskje fått positiv test! Deilig å tenke på!?[:)]

~~Laila~~:

Tusen takk for koselig hilsen Laila, helt fantastisk å få "helse" på ho i dag via skjermen[:)] Låg å såg på ho på sånn stor kvit skjerm på veggen eg, nusselige jenta mi

snuppis!:

Ja, hehe, det likte eg også godt, har det som mobilbakgrunn no[;)][:D][:D]

Muppa:

Ja, blei heilt satt ut i dag når me var der.. Bare låg å såg på dette fine vesenet som faktisk er i magen min!! Uvirkelig og rart, men å så deilig(!!), å tenke på

Nesing:

Tusen takk snuppa!! Skal kose meg/oss glukk i hjel framover ja..[:D][:D] Gler meg til august kommer og eg endelig skal få helse på lille gullet mitt(vårt)[:)]

Så nydelige bilder det er av huleboer jenta de, likte veldig godt å se den lille snuppen du hadde link til.

Var din mann med på 3D UL eller var han på jobb?

ORIGINAL: twinanne

Så nydelige bilder det er av huleboer jenta de, likte veldig godt å se den lille snuppen du hadde link til.

Var din mann med på 3D UL eller var han på jobb?

Han fikk være med kan du vite[:D] han var strååålende fornøyd etter seansen, og like bergtatt som meg av snuppa i magen
me har knapt snakka om anna i dag siden me var der, hihi, og kor mykje me gler oss til å få møta ho på ekta[:D]

ORIGINAL: ..Lykke..

Nyyyydelig prinsesse

Så heldige dere er!!!! [:)]

Nydelig

Serene:
Takk for fiine helsing du er god du! Gler meg til å få møte ho i august, da blir det ekte babybilde som skal vises frem tenker eg[:D] Håper at du kan gjer dette her om et par mnd altså, anbefaler det på det sterkeste![:D]

..Lykke..:
Taaakk, me er forelska altså må anbefale dåke det her når dåke er komt på vei[;)]

Tøysa:

Tusen takk vennen[:)][:)] hååper lykken snart smiler hos deg igjen!! God klem!

vestlandsjento:

Hihi, me er totalt forelska i litla nurke i magen no var sååå kjekt å sjå ho igjen!

Back
Topp