Vært på 3D-UL i dag!

Audrey

Elsker forumet
Marsboerne
Alt er bare bra med lille, og det ER ei lita jente, så nå tør jeg ta av merkelappene på alle de rosa plaggene jeg har kjøpt :) Vi har jo bare fått vite at det sannsynligvis er jente tidligere, så jeg har ikke helt turt å tro på det før nå. Veldig deilig å vite det, og veldig koselig å få ei lillesøster til de to guttene våre :)

Ble ikke veldig mange 3D-bilder da, for hun lå med armene foran ansiktet den stunda vi faktisk fikk til å se ansiktet før hun snudde seg med ansiktet innover. Jeg hoppa på gulvet to runder og drakk sterk saft for å få snudd henne igjen, men til ingen nytte :P Men det vi kunne se så ser det ut som hun har samme munn og bollekinn som minste storebroren sin, moro å se!

Så kjekt med UL. Godt å få kjønnet bekreftet. Jeg var på UL i går kveld :-) utrolig gøy. Alt sto bra til, lå 15% over gj.snittet mtp vekt. Babyen hadde visstnok mye hår :-) fikk mange fine bilder. Jordmoren var helt i hundre fordi vi var så heldig med stillingen til babyen.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1389207624536.jpg
    1389207624536.jpg
    77,9 KB · Visninger: 28
Jeg var veldig heldig:-) med storesøster så var morkaken i veien i uke 18 og vi fikk ingen gode bilder. Syntes det var stas å være på UL nå i uke 30. Var overrasket over hvor ferdig babyen så ut :-)

Åh, så koselig. Nå fikk jeg lyst på ny UL også :P

Så kjekt med UL. Godt å få kjønnet bekreftet. Jeg var på UL i går kveld :-) utrolig gøy. Alt sto bra til, lå 15% over gj.snittet mtp vekt. Babyen hadde visstnok mye hår :-) fikk mange fine bilder. Jordmoren var helt i hundre fordi vi var så heldig med stillingen til babyen.

Så moro da! :) Størrelsen var akkurat på snittet her, var litt spent på det siden jeg føler magen er stor denne gangen.

Back
Topp