Og lille Liam var hekt helt perfekt
han var ikke alt for store gutten noe som var ventet siden storesøster heller ikke var av de største [;)] han veide nå 920 gram[;)] og forsatte han ern slik vekst ville han bli rundt 3200-3300 grem til termin[;)] Lege målte alt det gikk ann å måle og ut ifra de målene så har de sånn test for å se hvor mye bebisen trives der inne, i forhold til næring,vekst, morkaka mi osv og det høyeste de kan skåre er 8 og han fikk 8[:D][:D][:D] Legen s han trivdes som plommen i egget [:D][:D][:D] og vi fikk over 50 bilder og en del film snutter [:D][:D] her er noen av min lille vakkring
tottisene [:D]
"poff" borte
er det rart jeg er FORELSKET

masse fler bilder så mått bare ta noen hi hi[:D][:D]
Fikke filmer også men vet ikke hvordan å legge de inn he he
han var ikke alt for store gutten noe som var ventet siden storesøster heller ikke var av de største [;)] han veide nå 920 gram[;)] og forsatte han ern slik vekst ville han bli rundt 3200-3300 grem til termin[;)] Lege målte alt det gikk ann å måle og ut ifra de målene så har de sånn test for å se hvor mye bebisen trives der inne, i forhold til næring,vekst, morkaka mi osv og det høyeste de kan skåre er 8 og han fikk 8[:D][:D][:D] Legen s han trivdes som plommen i egget [:D][:D][:D] og vi fikk over 50 bilder og en del film snutter [:D][:D] her er noen av min lille vakkringtottisene [:D]
"poff" borte
er det rart jeg er FORELSKET

masse fler bilder så mått bare ta noen hi hi[:D][:D]
Fikke filmer også men vet ikke hvordan å legge de inn he he