vært på 2 års kontroll

mariannnilsen

Forumet er livet
i dag , og Emil var 12380gram og 85,5 cm .. begynner å bli stor den lille gutten vår .. ellers var de veldig inponerte over språket hans , og legen mente han har ett kjempe bra imunforsvar , siden han stort sett aldri har vært syk .. det var godt å høre [:D]

hvor store var ungene deres på 2 års kontrollen ???

Så bra! Alltid moro å høre skryt [:D] Selv venter jeg på innkaling...
Hvor lite har han vært syk? Hva har han hatt? Vi har heldigvis heller ikke hatt mye sykdom hittil. Måtte det fortsette [:)]

ORIGINAL: Kvitre

Hvor lite har han vært syk? Hva har han hatt? Vi har heldigvis heller ikke hatt mye sykdom hittil. Måtte det fortsette [:)]

han har kun vært forkjøla 2 ganger , og den 4 barnesykdommen .. aldri høy feber ( over 39)

ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

ORIGINAL: mariannnilsen

han har kun vært forkjøla 2 ganger , og den 4 barnesykdommen .. aldri høy feber ( over 39)

Høres helt fantastisk ut!! [:)] Men går han i barnehage også? Han må jo ha et utrolig sterkt immunforsvar...

ja , han har gått i barnehage siden mars , og har ikke måtte hatt han hjemme pga sykdom en eneste gang .. veldig deilig .. lillesøster på 8 mnd har heldigvis aldri vært syk heller [:D]

Hyggelig med skryt! [:D]

Vi har ikke fått innkallelse enda vi.

ORIGINAL: mariannnilsen

Nei, det kan man ikke klage på [;)]
Maiken har vært snørrete noen ganger, men det gjør henne liksom ikke noe. ELlers har hun også hatt 4. barnesykdomen, og har hatt 2 runder med feber. Diare en gang, og det er vel det. Skal ikke klage, hun har tross alt gått i barnehage siden oktober ifjor [:)]

(altså, hun har hatt litt feber et par ganger etter vaksine, men det tells liksom ikke [;)] 4. barnesykdom var før barnehagestart)

Her er ikke 2 årskontroll før de er 2 år og 3 eller 4 mnd [8|]

Veldig gøy når de blir imponert over barna våre! [:)] Varmer et mamma (og pappa) hjerte det!

Var faktisk på kontroll i dag vi og, har her vi en pjokk på 16kilo og 92cm [:)][:)]
Vi fikk bare skryt av godgutten [:)][:)]
Vi og har vært heldig me lite sykdom, har holdt han hjemme fra barnehagen bare en gang siden han begynte i august i fjor [:)][:)]

ORIGINAL: Skrållan

Hyggelig med skryt! [:D]

Vi har ikke fått innkallelse enda vi.

vi hva å veide og målte Phillip dagen før han ble 2 år

han hva 12220 gram og 87 cm lang.

Som jeg skulle skrevet det selv [:D]

Her var han 88 cm og 13 kg!
Fikk skryt for sin tålmodighet, var visst ikke alltid like vanlig..og for språket. Rart hva stolt man blir når "fremmede" skryter altså! [:)][:)]

Veiing, måling, lytting, se i halsen/ørene og alt dette "gøye" som legen gjorde var der i mot et mareritt!!
Har tydeligvis en gutt med legeskrekk!!! HYYYYLTE hele tiden, stakkar! [&o] Flere som har slike små? [:)]

Har ikke fått innkalelse enda,men for 3 månder siden var hun 15,5 kg og 93 cm

venter på innkallelse. men på 2årsdagen var han 11kg og 90cm

når er det 2 års kontrollen er egentlig? jeg har ikke fått noe time til Tobias kansje jeg skal ringe helsestasjonen i morgen hmm.

ORIGINAL: Leno

Her var han 88 cm og 13 kg!
Fikk skryt for sin tålmodighet, var visst ikke alltid like vanlig..og for språket. Rart hva stolt man blir når "fremmede" skryter altså! [:)][:)]

Veiing, måling, lytting, se i halsen/ørene og alt dette "gøye" som legen gjorde var der i mot et mareritt!!
Har tydeligvis en gutt med legeskrekk!!! HYYYYLTE hele tiden, stakkar! [&o] Flere som har slike små? [:)]

Michael var 13,2 kg og ca 92 cm. Ganske stor gutt altså [:)] Prater som en foss!

Han har hatt veldig legeskrekk til nå pga måling av crp noen ganger - og ikke minst etter siste påfyll av polio og stivkrampe. Men utrolig nok denne gangen så gikk det kjempebra! Flink lege som hvisket og tøyset litt med han. Og det beste av alt - etter legekontrollen der han fikk se i munnen og halsen så gaper Michael som bare det når vi skal pusse tenner! det er bare å minne han på hvordan legen gjorde så gaper han fornøyd og jeg kan teller tenner osv. Fantastisk!

hei, det er lenge sidan eg har vært her,tobias var på 2 årskontrollen i dag og d gjekk greit, lit lat når det gjelder snakkinga men det kommer vel etterhvert, ellers lite sykdom..han er nå 16,5 kg og 97,5 cm.

Back
Topp