vært på 15 mnds kontroll

Majanne

Elsker forumet
da er vi tilbake fra helsestasjon... tenkte jeg skulle være så lur å ta med litt kjeks til snuppa siden det var vaskine dag. HS måtte jo da selfølgelig spørre om hun fikk mye kjeks! emoticon  blir bare så irritert når alt sånt må kommenteres eller spørres om.....å det var bare litt bokstav kjeks, kunne forstått d hvis det var sjokolade kjeks jeg hadde tatt med! ( bokstav kjeks er snuppa sitt "snop")
 syns bare min HS spør å graver litt i meste laget emoticon

men uansett...snuppa veide 10040g og var 73 cm lang (sånn ca)..å såå flink når hun fikk sprøyte, skrek i 5 min bare..å satt i fanget å kosa...så var hun like blid igjen å lekte på gulvet! emoticon

Store pia :)

Tobias bei kjæmpesint på helsesøster da ho stakk han 2 ganga i arma.
Han slo etter ho. hehe.

hehehe....pernille ble bare skikkelig fornerma :P å prøvde å vri sæ unna....

glad for at vi ikke ska tilbake dit før på 2 års kontroll :P

Vi sku vesst ikke tilbake før han va sånn ca 2.5 år.
Bi jo umulig å husk å få bestilt time tell han når det nærma seg.
Ska prøv å husk å bestill time tell han før han fyll 2 år.

hm..vi skulle få beskjed i posten om når neste time sku vær... går jo ikke an å gå å husk på sånt :P

men stakkars tobias da, som måtte bli stukket 2 ganga i arma!

Ja, va ikke så rart da at han va kjempesint på hs. hehe
Men han roa seg ganske fort.

hehe

flinke tobias da! :)

seriøst?! 3 bajsebleier på 1 time?!?!

Såpass.
Her va det ingen reaksjoner etter sprøyta, men hs sa at etter 1-2 uka så kunne vi oppleve reaksjon på vaksinen, men det va få som fikk reaksjon.

ja, d sa ho t mæ å... kanskje ho bare va litt urven i magen ;) å da va d jo ikke så rart at ho ikke ville legg sæ å sov :P

ååååh så flink hun er :) vi skal på onsdag å få den dumme sprøyten :( :) like kjipt hver gang, men det er jo for deres eget beste :) 

Argh, jeg blir så irritert når de må blande seg oppi ALT :( du har jo ikke ei stor jente så man ser jo at du ikke fòrer henne med kjeks liksom.. jeje.. du får prøve å ikke bry deg er det eneste tipset jeg kan komme med.. tar noen ting med ei klype salt angående min hs jeg også :) 

Håper hun slipper unna bivirkninger :)) 

liker heller ikke at de må sette sprøyte på de...men så klart heller det enn at de ska bli kjempe syke!

bryr meg fint lite om hva HS sier...jeg kjenner barnet mitt selv...å vet jo hva hun får i seg så :P

men takk for gode svar! :) godt å se at d fortsatt er litt liv her inne ;)

Å, du har en modig liten jente. Vi skal neste uke. Jeg kan ikke si at jeg gleder meg.

Sa hun det på en krass måte eller bare helt naturlig? Ikke alltid at de mener det vondt, selv om enkelte kan ha en trang til å blande seg litt for mye. Menneh, uansett, du har en kjempesøt jente som er frisk og sunn. Det er det som teller.

Sofie. skrev:
Såpass.
Her va det ingen reaksjoner etter sprøyta, men hs sa at etter 1-2 uka så kunne vi oppleve reaksjon på vaksinen, men det va få som fikk reaksjon.

Ylva fikk reaksjon og det var ikke noe særlig så håper alle andre slipper unna..

ja, skjønner ikke hvorfor dem skal blande seg i alt .. uff..

men sååå flink daaa :D !! litta jente!:))

nei hun sa d bare helt naturlig...så er bare det at jeg føler at det bestandig kommer sånne spm :P
 føler bare litt at hun tror jeg bare sitter inne å koper å ikke gjør noe med pernille liksom....har bestandig spurt om hva vi gjør om dagene og sånt, eller hun gjorde det da jeg enda var i permisjon.... så det er bare klørne mine som kommer ut med en gang hun sier noe sånt...hehe :P

Back
Topp