vært på 15 mnd kontroll

Spretty

Glad i forumet
hun er no ca 79 cm (ville jo absolutt ikke ligge i ro)
også er hun 10,3 kg

kor store er deres blitt no?

også fikk hun siste sprøyten før hun begynner på skolen :)

me va å tok sprøyte i går! spendt på koss reaksjonen komme t å bli de neste dagene !
resten av kontrollen ska me på neste fredag :)

Vi skal ikke før i slutten av måneden, men Marius var 80cm og 12,3 kg på 1 årskontrollen

Vi skal ikke før i midten av november :-O
Skal informere da ;)

Han var 81 cm og 10,8 kg! :)

Spretty skrev:
hun er no ca 79 cm (ville jo absolutt ikke ligge i ro)
også er hun 10,3 kg

kor store er deres blitt no?

også fikk hun siste sprøyten før hun begynner på skolen :)

Så gøy. Min lillemann har vært på 15 månederskontroll i dag, og er nøyaktig like tung og lang som tuppa di! :)

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!! Vi skulle jo i DAG!!! helsike! hmpf...

77 cm og 9760 g :)

ska på mandag så ska oppdatra då

83 cm og 12,9 kg:)

Vi skal i morgen, eller, dvs pappaen, så er spent på både det ene og det andre :)

På 1-års kontrollen var han 82 cm og veide 13,1 kg. Nå er han 85 cm og veier 12,7 kg. Så han har gått ned 400 g siden i sommer, og det syns godt også. Han er ikke Michelinmann lenger

Vi skal om en uke, men var på helsestasjonen på mandag for å få utskrift av vektkurven hans til legen.
Han var 79 cm og 10,220 gram. 30 gram lettere en 1 års kontrollen.
Erlend har blitt veldig tynn de siste ukene og vi plages med å få i ham mat.
De to siste dagene har han spist litt bedre, men vi var uansett hos legen i går, og ble sendt videre for bldprøvetaking.
Skal se hvordan det går frem til neste onsdag.
Da skal han på 15 mnd kontroll og til legen etterpå.

vi var i dag og han var 77,5 cm og 12880g Men det er ca.tall...vekta hoppa opp og ned pga at han kke lå i ro, og lengden tror jeg er mer, for jeg VET at han har vokst mer enn 1,5cm siden 1årskontrollen...og han hadde gått opp 500gram siden da- men er mye slankere.

forskjellige som har målt hele veien...

Fever skrev:
vi var i dag og han var 77,5 cm og 12880g Men det er ca.tall...vekta hoppa opp og ned pga at han kke lå i ro,

Hvorfor sitter han ikke heller på vekta?
Det har Erlend gjort de 2 siste gangene og fungerer mye bedre ;)

hehe..jo han satt:P vet ikke hvorfor jeg skrev lå:P men han kikka bak og satt å gynga. Er en liten makk deeen gutten min skjønner du :P

Back
Topp