Vært på 12-ukers ultralyd <3

cc

Flørter med forumet
Hi,hi, i går var jeg og samboeren på 12-ukers ultralyd, altså andre avtale hos legen jeg går til. Herlig romjulsaktivitet, og veldig godt å få sett at alt ser ut til å være i skjønneste orden der inne :) Samboeren er i tillegg overbevist om at han så "en tut", så da mener han at hans gutte-teori er bekreftet ;) Kan vel kanskje innrømme at jeg så en hump "der nede", men dette kan ligsågodt vært en del av navlestrengen tenker nå jeg.. Uansett kjenner jeg at jeg lar meg påvirke litt av det samboeren sier, og tenker nå på knerten i magen som en han.. rare greier :)
 
På undersøkelsen lå h*n til å begynne med å sov <3 lå helt stille med fronten mot ultralyden og ene hånda foran ansiktet. Gynekologen måtte trykke litt på magen og jeg rullet på magen, og etter en kort tid våknet nurket til liv, strakte seg og rullet fint og forsiktig rundt slik at vi fikk undersøkt alle bauger og kanter :) Ha,ha, godt oppdratt allerede i 12. uke :P

Vi ble bare sittende og le begge to, for et mer herlig syn skal man lete lenge etter. Små ører, armer som beveger seg og føtter som spreller.. Er helt i himmeln vi, nå.. :)

I etterkant ble mms med bilde av nurket sendt ut til de nærmeste, så det var flere som fikk en romjulsoverraskelse i går :)

Mamma og pappa + svigers fikk vite nyheten på julaften, og da ble det mye tårer og glede kan dere tro. "beste julegaven vi har fått noen gang" sa både svigers og mine foreldre :)

Gleder meg til fortsettelsen :)
 
Så hærligt å høre at det det ble en flott opplevelse for dere begge:)
 
Back
Topp