Vært på 1. kontroll i dag...

LuckyStar

Gift med forumet
... og alt gikk bra. :)
Legen satte terminen min litt frem (fra 6. november til 30. oktober). Hun sa at selvom sykluslengden min var på 33 dager, regnet de alltid 28 dager alikevel.. [8|]

Men jeg har mer tro på at terminen min er rundt 6. november. Og jeg har heller ikke så lyst til å skifte termingruppe nå, så jeg fortsetter bare å være her med dere, jeg.. [:)]

Så bra,men heller frem enn bakover,spør du meg,hehe.
Ja,syns du skal bli her hos oss,bra at alt stod bra til [:D][:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Jeg er helt enig[;)][;)]

Jeg er også helt enig[:D]

Er forsåvidt enig med det. Men på den ordinære UL under mitt forrige svangerskap ble jeg satt 1 uke tilbake, og da var det kjempe kjedelig, husker jeg! [8D] Så jeg skal ha 6. november i bakhodet når jeg drar på UL denne gangen, slik at jeg er forberedt hvis jeg blir satt litt tilbake! :P

Gratulerer med 1 kontroll. Ikke skift termingruppe noen av dere...vi må ha dere her[:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Så fint at alt gikk bra!
At du er litt lenger på vei forklarer jo de knallpositive testene du fikk så tidlig[;)]
Da har vi termin samtidig[:D] Men jeg holder meg mest her jeg og[8D]

ja, det var akkurat det jeg også tenkte, ang. de knallpositive testene dine [:)]
kjekt at du skal være hos oss likevel [:)]

ORIGINAL: LuckyStar

Er forsåvidt enig med det. Men på den ordinære UL under mitt forrige svangerskap ble jeg satt 1 uke tilbake, og da var det kjempe kjedelig, husker jeg! [8D] Så jeg skal ha 6. november i bakhodet når jeg drar på UL denne gangen, slik at jeg er forberedt hvis jeg blir satt litt tilbake! :P
Jeg ble satt tilbake 14 dager med mi første [X(]
Jm på sykehuset holdt på å gå ut av sitt gode skinn,siden vi holdt på å miste henne.

SÅ fint at alt sto bra til!

Husker legen min også regnet "feil" da jeg gikk med førstemann, mens jordmor regnet rett - og etter man har vært på UL så er det jo ingen tvil lenger uansett [:)] Fortsett å henge her med oss du!

åå så fint alt gikk bra [:D]

Jeg har også vært på første kontroll i dag;D Har aldri vært så glad før som når jeg fikk HCG positiv lappen i handa[:)] Koselig at du holder deg her oss oss;D

ORIGINAL: hero

Gratulerer med 1 kontroll. Ikke skift termingruppe noen av dere...vi må ha dere her[:D]

Signerer!

Så bra et alt er bra![:D]
Jeg også syns du skal holde deg her hos oss![;)]

ORIGINAL: *dreamer*

At du er litt lenger på vei forklarer jo de knallpositive testene du fikk så tidlig[;)]

Hmmm... Det tenkte jeg faktisk ikke på engang! Kanskje jeg hadde eggløsning litt tidligere den gangen, som du sa! [:D]

Eeeyyyy! Takk! [:D]

ORIGINAL: Sokkalæsten

Trur du at det er ei jente eller ein gutt de venter no ?

Har ikke peiling.. Men blir like glad for hva som helst! :)

Back
Topp