Vært og hilst på Kanutten idag

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Og hun har det etter forholdene bra[:)] Ser litt sprekere ut enn sist jeg så henne forr snart 3 uker siden, men fortsatt ikke heeelt i 100!! Men hun har det bra hvertfall og det er det viktigste!! Kommer ikke hjem imorra allikevel, men på mandag. Skal på MR imorra trodde hun[:)]

Hadde med oss kake fra Jordbærpikene og gave til lille OS og vi koste oss, legger ut bilde etterpå av tre gode kompiser[:D] Hilste så masse fra dere alle[;)]

Flott at hun ser bedre ut, i helga var hun virkelig ikke bra[:(] jeg skal opp på lørdag, gleder meg..

Snille dere som tar med kake og gave, men må si at jeg ble litt sur da det tikket inn MMS bilde av kaka, slemme dere da[8D]

Fikk bilde av de tre deilige babyene også, jeg og elli var skjønt enig om at vi savner dere!

ORIGINAL: *Minibønna*

Flott at hun ser bedre ut, i helga var hun virkelig ikke bra[:(] jeg skal opp på lørdag, gleder meg..

Snille dere som tar med kake og gave, men må si at jeg ble litt sur da det tikket inn MMS bilde av kaka, slemme dere da[8D]

Fikk bilde av de tre deilige babyene også, jeg og elli var skjønt enig om at vi savner dere!

Ja, var godt å se at hun var nogenlunde bra..[:)]
Og vi merket at vi savna lillejenta i gjengen[;)][:D]

hih, måtte jo sende deg melding vettu!!![;)]

Så koselig [;)]
Bra hun har det bedre [:)]

så gode og snille dere er :)))) helt utrolig :))) godt hun har det litt bedre hvertfall :) hun har vært på sykehuset lenge nå... :(

Bli frisk kanutten!!!!!

ORIGINAL: ragnarekkverk

Har hun fått blomster ennå?

Den ble sendt hjem til henne idag, så regner med at det er mannen som evt. har tatt den imot[:)]

så søte og omteksomme dere er[:)]
Blomsten ble bestilt da jeg trodde Nutten kom hjem i dag,så det ble litt dumt det der. Men,den er iallefall sendt og regner med at det er hennes mann som har tatt imot den. Håper bare ikke den har blitt hengende på døra o fryst[&:]

Håpe du blir fort frisk Kanutten[:)] klem fra william o elisabeth

Det var kjempekoselig å besøke Kanutten våres i dag!! :)
Vi storkosa oss med kake og smågutta våre :)

Og jeg og nurkis gjorde kupp på Lamaze-leker på BR - 50kr pr. leke!!
Simen fikk hesten, Sander fikk hunden og begge to + OS fikk en bok :)

Synes Kanutten så mye bedre ut nå, og hun var ved veldig godt mot synes jeg. Har fått sykemelding for disse 3 ukene sånn at hun får forlenga permisjonen.

fint bilde av kompisene=)
den kaken toppet den hun fikk av meg[&o] dårlig gjort,hehe[:D]
endelig skal de ta mr bilde,var på tide

ORIGINAL: ella1

så søte og omteksomme dere er[:)]
Blomsten ble bestilt da jeg trodde Nutten kom hjem i dag,så det ble litt dumt det der. Men,den er iallefall sendt og regner med at det er hennes mann som har tatt imot den. Håper bare ikke den har blitt hengende på døra o fryst[&:]

Håpe du blir fort frisk Kanutten[:)] klem fra william o elisabeth

gjør ingen ting om den kom hjem=) så slipper hun ta den med når hun skal hjem. kan mannen og lv passe på den=)

prolaps er noe dritt[:'(][:'(] Masse god bedring til Kanutten videre- håper de finner en brukbar løsning for deg[:)][:)]

Back
Topp