Apeloffen
Forumet er livet
skulle hente sykemlda mim, og ba om å få ta ett blodtrykk og levere urinprøve pga jeg har vært så rar i hodet.. Blodtrykket viste 156/100..så ble sendt opp på fødeavd for en sjekk. er bare hjemom for å hente denjournalen min. urinprøven var fin da.. så får vi se hva som skjer.. Fikk jo SF med elias, innlagt og satt igang...[&o]
Så da vet dere det[:)]
**************************'
Tilbake fra sykhuset nå. Blodtrykket var gått ned..[:)] Satt i registrering lenge, og lillemann var visst veldig aktiv og hadde det bra[:)]
Det ble tatt noen blodprøver,og de skulle ringe hvis det så gærnt ut. Fikk beskjed om å ta det helt med ro i mellomtiden.. skal på kontroll på torsdag, så får vi se da hvordan det går. Så nå skal jeg og sofan være bestekompiser fremover.. og flyter det over her i huset imellomtiden, så driter jeg i det[8D]
Nå skal det slappes av[:)]
Så da vet dere det[:)]
**************************'
Tilbake fra sykhuset nå. Blodtrykket var gått ned..[:)] Satt i registrering lenge, og lillemann var visst veldig aktiv og hadde det bra[:)]
Det ble tatt noen blodprøver,og de skulle ringe hvis det så gærnt ut. Fikk beskjed om å ta det helt med ro i mellomtiden.. skal på kontroll på torsdag, så får vi se da hvordan det går. Så nå skal jeg og sofan være bestekompiser fremover.. og flyter det over her i huset imellomtiden, så driter jeg i det[8D]
Nå skal det slappes av[:)]