vært i kontakt med legevakte(oppdatert igjen)

bondekone

Forumet er livet
Da har jeg vært i kontakt med legevakta i forbindelse med guttunen
Laveste tempen han har ahtt idag er 39.5 med paraset og ibux innabords. Ikke har han spist og hat kun fått i ham ca 2dl med væske idag, og han har bare sovet så og si i helle dag.Har ikke vært på do en gang
Fikk beskjed å vente til i morgen, evt gi ham paracet og ibux hver 4 time istede for hver 6time. Så da får en bare se

Da har jeg ringt igjen etter litt fram og tilbake ble jeg satt over til legen,så nå er han på vei for å se på gutten

Da har da legen vært her
han så at gutten var rimelig redusert og slikt crp var litt forhøyet, så han sa at han ville se ham igjen i morgen for å se hvordan det er
hvis vi ikke fikk i ham noe mer væske til i morgen så ville han ha ham innlagt, pga blemmer i munnen igjen

Uff. Blir nok ikke mye søvn på deg i natt da. Håper han blir bedre snart.

ORIGINAL: Inmari

Uff. Blir nok ikke mye søvn på deg i natt da. Håper han blir bedre snart.
blir nok ikke det da, liker ikke helt det at han ikke får i seg noe særlig med væske

ORIGINAL: CIlen

Jøss så merkelig at de ikke tar han inn for å ta en crp. Det er det minste de kunne gjort. Ring igjen og mas om du føler deg usikker på valget deres. Det er du som kjenner guttungen best. God bedring til mini! [:)]
de mente han ikke hadde vært syk lenge nok

ORIGINAL: bondekone

Jøss så merkelig at de ikke tar han inn for å ta en crp. Det er det minste de kunne gjort. Ring igjen og mas om du føler deg usikker på valget deres. Det er du som kjenner guttungen best. God bedring til mini! [:)]
de mente han ikke hadde vært syk lenge nok

Hva er det for en ting å si? Er det ikke bedre å behandle i forkant enn å vente til det blir værre? Er du usikker så ring igjen iallefall. De kan ikke nekte deg legetilsyn.
da har jeg ringt igjen så etter litt fram og tilbake ble jeg satt over til legen, så nå er han på vei hitt for å se på gutten

Godt legen kommer å ser på han.
Masse god bedring

God bedring til dere [:)] vi har akkurat kommet hjem fra legevakta her og... målte bare crp som var synkende.. må se ann formen hennes... men blir det ikke bedre er det legen igjen i morgen..

Da har da legen vært her
han så at gutten var rimelig redusert og slikt crp var litt forhøyet, så han sa at han ville se ham igjen i morgen for å se hvordan det er
hvis vi ikke fikk i ham noe mer væske til i morgen så ville han ha ham innlagt, pga blemmer i munnen igjen[&o]

ORIGINAL: ~lykkelig med barn~

Øsnker masse god bedring jeg. Håper gutten din blir fort frisk, og at han får i seg mer væske.

[:)]

Off ikke mye kjekt når ungene våres blir syke :( håper det går bra hos lege. Krysser fingrene for at det går bra og at han blir frisk :( go bedring

Back
Topp