Vært i dyreparken i Kristiansand

RangLa<3

Elsker forumet
Junilykke2018
Nå har vi kommet hjem fra en koselig tur i Kristiansand fredag til i dag, var to dager i dyreparken så vi fikk sett alt og det var like stas for guttungen dette året som forrige :) Jeg synes det er helt topp der, er alltid noe å se på :D Men synes det var litt leit at jeg ikke fikk tatt Nilen(tømmerrenna) den synes jeg er så morsom, og sambo og guttungen + noen vi reiste med tok den maaange ganger. Jeg ville også være med på morroa, men ville heller være på den sikre siden med lille i magen <3
Også endelig 12 uker i går! <3 emoticon

Hva synes dere om Dyreparken i Kristiansand?
 
Jeg elsker dyreparken! Men i og med at jeg bor her nede, og er der ca daglig, så har vel jeg et annet forhold til den ;)
 
Så koselig!:) Vi også tenkte på det i år. Vi var der i fjor også vi. Nesten så vi voksne syntes det er mest morro!:P
Men hun storkoste seg, selv om hun bare var litt over et år.
Tror dessverre ikke det blir noe i år, selv om vi kunne tenkt oss det. Blir litt mye stress.
Men jeg elsker dyreparken, syntes den er helt topp! Vi kommer til å dra dit masse i årene fremover!:)
 
Elsker å være der. vi har årskort der.. Men hvorfor kunne du ikke ta Nilen? Trodde ikke den hadde noena advarsler mot gravide?
 
Eg/vi synest det er kjempe kjekt der:) var der i fjor og drar tilbake i år :):)
Eg og storebror skal på kaptein sabeltann show også,mens gubben er i hytta med lillesøster.
Gleder oss kjempe masse
 


Fru Håttentått skrev:
Eg/vi synest det er kjempe kjekt der:) var der i fjor og drar tilbake i år :):)
Eg og storebror skal på kaptein sabeltann show også,mens gubben er i hytta med lillesøster.
Gleder oss kjempe masse


Hvilken dag?
 
Vi reiser dit til mandag. Skal være fra mandag til onsdag og sove på Rica Dyreparken. Gleder meg masse til å ha med Maya dit. Hun elsker dyr!!! Har vært der med gutten til sambo flere ganger tideligere, jeg liker Dyreparken kjempegodt!
 
Synd, vi skal 9.juli
 
Vi skal også dit i år - som en avslutning på en lang og forhåpentligvis fin - uke i sverige/danmark.

Vi skal på Sabeltann 22.juli - og så blir det vel noen dager i parken. Bor hos noen venner, så været avgjør egentlig hvor mye vil blir i Dyreparken. Men Mini gleder seg vilt til Sabeltann.
 
Jeg elsker dyreparken. Bor en halvtime unna, så veldig heldig der. Har til og med jobbet i kaptein Sabeltanns verden Vi skal nok en gang i år, men sønnen min blir snart ett år og jeg tror ikke han har så mye glede av det i år. Til neste år kommer vi til å ha årskort. Jeg kommer til å ta tømmerrenna med mindre køen er lengre enn et vondt år (noe den sikkert er). Tror ikke det gjør noe...
 
Var der i slutten av april og mini storkoste seg. Det ironiske med hele greiene var jo at sauene med utgangen egentlig var det aller beste for hans del då:P

Skal igjen i august, for da skal vi være ei uke på flekkerøy. Sabeltannshow sniker vi oss fint unna noen år til siden mini bare er to.

Skal jo ikke ta noen karuseller eller berg og dalbaner, så jeg tørr ikke å ta vannrenna. Selvom det fint kan gå bra, men vil ikke risikere noe:)
 
Back
Topp