Vært hos tannlegen

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Da har jeg vært hos tannlegen. Hadde ett hull og måtte borre. Og det var ikke noe problem med bedøvelse. Tannlegen sa det var en fordel, for da ble man ikke så stresset.
Så til alle som lurer: det går fint ann å både borre og ta bedøvelse når man er gravid. Trekking av tenner var det best å vente med til etter graviditeten, men måtte man så måtte man.

Jeg har trukket 1 visdomstann i graviditeten pr barn! ;-) Sist gang var jeg i uke 38. :-P Da måtte jeg krangle meg til hjelp, tannlegen var livredd for å sette i gang fødselen. Hehe

Samme beskjed jeg har fått. Med røgnten og fikk jeg beskjeden: må man så må man. Stresset uten bedøvelse merker jeg ikke noe til da, så jeg droppa den :p

Hadde null hull under svangerskapet, men året etter så hadde e plutselig 4-6 hull, så mistenker tannlegen for å holde informasjon unna meg :P (Alle fiksa på nå da, men ble noen dyre turer til trondheim for å få det gjort i narkose)

Samme beskjeden fikk jeg og, men her tok de røntgenbilder men med sånn stor blyfrakk over nesten hele mego_O

Back
Topp