Vært hos tannlegen

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Og jeg hadde null hull! Hurra! Og jeg fikk velge selv om jeg ville ta bilder, han sa at det skulle gå bra, men han ville ikke gjøre det hvis jeg selv var usikker og ukomfortabel med det. Så da valgte jeg å ikke ta bilder i år:) men en annen ting: hva betaler dere hos tannlegen når det er lite å gjøre? Han undersøkte tennene godt og pusset over de til slutt. Kom på 824,- Føler det er ganske mye?

Termin 11. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Og jeg hadde null hull! Hurra! Og jeg fikk velge selv om jeg ville ta bilder, han sa at det skulle gå bra, men han ville ikke gjøre det hvis jeg selv var usikker og ukomfortabel med det. Så da valgte jeg å ikke ta bilder i år:) men en annen ting: hva betaler dere hos tannlegen når det er lite å gjøre? Han undersøkte tennene godt og pusset over de til slutt. Kom på 824,- Føler det er ganske mye?

Taster fra mobilen

Så bra med null hull!! Nei mannen betalte det samme... Rett under 900... Så det koster! Men han tok bilder og da... Så det var kanskje litt dyrt der da? Vet ikke hvor mye bildene kpster...

Tror ikke bildene er sånn kjempedyre, men du har jo rett i at tannlege generelt koster mye penger. Det er bare å fortsette og pusse!

Taster fra mobilen

Kosta 800 med vanlig sjekk her å. Svin dyrt.

Trur det er 700 uten bilder og 820 med bilder.
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Hurra for null hull forresten :)

Ny termin 03.02.14

Det kan være lurt og sjekke litt rundt på nettet etter gode og billigere tannleger. Det kan være store lokale forskjeller. Det har jeg dessverre brent meg på :-( mange som tar unødvendig mye betalt.

03.02.2014 <3

Sent from my iPad

Det er helt sinnsykt at dem skal ha betalt for så lite. Går til tannlege i Thailand jeg. Betaler kun for bilder og hva de gjør, ikke sjekk.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Det er helt sinnsykt at dem skal ha betalt for så lite. Går til tannlege i Thailand jeg. Betaler kun for bilder og hva de gjør, ikke sjekk.

Hadde jeg aldri turt.. skikkelig pinglete av meg sånn.

Ny termin 03.02.14

Hadde jeg aldri turt.. skikkelig pinglete av meg sånn.

Ny termin 03.02.14
De er like flinke eller flinkere der enn her, både tannleger og leger :)

Jeg går vanligvis til tannpleier for sjekk og rens (og evt. bilde). Går 4 ganger i året fordi jeg trenger et puff og fluor så ofte. Jeg betaler 850 kr per gang. Virker som om det er det som er den standard prisen?

Back
Topp