Vært hos spesialist idag...

Sjokomamma <3

Elsker forumet
pga min ustabile diabetes type 1. Fantastisk flott lege!! :D Brukte lang tid på å gå igjennom alle organer til lille, og alt var kjempefint :):) Neseben og nakkefold var også som de skulle :happy:
Så lettet og lykkelig over at gullet har det bra der inne, noe jeg egentlig ikke hadde sett for meg da jeg har vært veldig syk før jeg ble gravid med høyt blodsukker.
Og nå er det også 100 % sikkert, vi får ei jente :Heartpink:Heartpink:Heartpink:D:dummy1:

Jeg har også diabetes1. Må du også til dia lege og ul vær 14 dag? Gratulerer med Jente :)

Takk for det! :D

Jepp, jeg følges også opp hver 14.dag :happy: Ble henvist til spesialist på Riksen pga det høye blodsukkeret, både nå og i mitt forrige svangerskap :happy: Godt de passer så bra på oss :D:Heartred

Hvor langt er du på vei? :happy::happy:

Takk for det! :D

Jepp, jeg følges også opp hver 14.dag :happy: Ble henvist til spesialist på Riksen pga det høye blodsukkeret, både nå og i mitt forrige svangerskap :happy: Godt de passer så bra på oss :D:Heartred

Hvor langt er du på vei? :happy::happy:
Veldig greit med kontroll vær 14 dag :) Diabetesen min er bra regulert, har en hba1c på 6,0. Så er veldig heldig som har kontroll på den. Men når jeg føler at den ikke er så bra så kan jeg legge meg inn på pasient hotellet å få regulert dosene på insulin pumpa. Bruker mye mindere insulin nå som jeg er gravid. Husker ikke åssen det var i det forrige svangerskapet, men mener den var lik som nå. Jeg er 16+5 :) Skal på ul til tirsdag igjen :) Så blir det den ordinære ul når jeg er 19 uker. Er blodsukkeret ditt høyt når du ikke er gravid også? Kjedeligt at du må slite med det.

Det er jo kjempebra! :D Det har så mye å si :happy::happy: Og så utrolig flott tilbud, at du kan komme på pasienthotellet å få regulert dosene :D Jeg har fått beskjed om at jeg kan legges inn på føden om blodsukkeret blir helt utstyrlig mot slutten, da hjelper de meg med dosene og reguleringen der.
Jeg hadde hba1c på 5,0 i mitt første svangerskap, 8,0 i mitt andre og nå (hittil) 9,0 :) Så håper jeg klarer å komme lavere.
Blodsukkeret har vært for høyt før jeg ble gravid også, det er et slit når det ikke går som man helst vil :shifty: De første årene var den supert regulert, men så bare snudde det totalt. Ingen som vet hvorfor...:oops:

Så gøy med ul, masse lykke til med det :D Alltid like herlig å hilse på nurket :Heartred:Heartred

Back
Topp