vært hos legen

beibisiapril

Betatt av forumet
var hos legen i stad og hadde veeldig lav blodprosent,så da må jeg i gang m jærntab. resten av tia.. hodet er festa og alt er ellers helt flott med bebisen[:)]
jeg begynner å bli litt stor og tung nå,lagt på meg 20 kg[:@] endel vann da men..

hvor lav er den da? jeg og har ganske lav, men slipper å ta jern,, jeg blir så sykt dårlig av det.. min lå på 9,6

så bra at alt stod bra til med den lille[:)]
kjenner til de 20 kg+ og måtte knaske jerntab hver dag ja[&:] men men.... snart ferdig nå jo[:)]

den lå på 8,9.. så han sa det ikke var så veldig bra.. hvertfall ikke om jeg mista mye blod under fødsel!!

jepp,må se det positive i det!!! [:D] SNART FERDIG[:D]
ORIGINAL: kindersuprice

så bra at alt stod bra til med den lille[:)]
kjenner til de 20 kg+ og måtte knaske jerntab hver dag ja[&:] men men.... snart ferdig nå jo[:)]

ORIGINAL: beibisiapril

var hos legen i stad og hadde veeldig lav blodprosent,så da må jeg i gang m jærntab. resten av tia.. hodet er festa og alt er ellers helt flott med bebisen[:)]
jeg begynner å bli litt stor og tung nå,lagt på meg 20 kg[:@] endel vann da men..

har tatt trantabletter,b-vitamin tabletter og jerntabbletter helle svangerskapet jeg.........bare får å få ladda opp batteria..men har lite jern i kroppen fra før så

Jeg var hos legen på mandag da var blodprosenten min på 9,6.Han sendte nye blodprøver til SUS,ang om jeg skulle ha behandling for dette.Fikk svar i dag måtte ta jerntabl,men i tillegg så hadde jeg lavt stoffskifte,gjett om jeg fikk sjokk.Må ta levaxin resten av svangerskapet,så må de vurdere etter det om at jeg må bruke disse medisinene foralltid...

Back
Topp