Vært hos legen

Tullemor79

Gift med forumet
I dag har jeg vært hos den nye fastlegen min for første gang. Synes han virker all right, litt vanskelig å bedømme utifra en gang hvor han ikke vet noe om meg. Ble sykemeldt 50% i to uker for å se om det hjelper litt på formen, hadde gått litt til ned fra forrige torsdag... Fikk også beskjed om å styre unna skifta som begynner 5:15 når jeg er gravid, så da må det tilrettelegging til på jobb. Fikk han tilslutt til å høre etter hjertelyden til knøtta, noe han sa han egentlig ikke ville så tidlig siden de hadde så dårlig dopler og ikke ville det før etter uke 14. Men han gikk imot prinsippene sine, og fant begge Herlig lyd!!! Han sa også at jeg skal ta svineinfluensavaksina, så da får jeg vel det da... skummelt det opplegget der altså

Vel, nå skal jeg pakke litt så drar vi på hytta i helga, og der er det visst meldt snø hele tida!

ORIGINAL: Ivara

Så bra at du fikk så godt førsteinntrykk av legen da [:)] Det er viktig å ha en lege man stoler på.
Kan tenke meg det var herlig å høre hjertelyden til begge knøtta igjen, moro at du fikk overtalt han til det!

Kos dere på fjellet og med snø i helgen. Det blir bra vet du.

Signerer.

Gratulerer med vel overstått 12 uker[:)] Og med hjertelyd og greier, kan tenke meg du koser deg om dagen. Det med vaksinen; tenker at det er like greit å ta den i andre semester når det er anbefalingen. Vi bor i et land hvor vi er nødt til å stole på det som blir sagt tenker jeg....

Back
Topp