vært hos legen.

t.t.h.

Elsker forumet
blir sykemeld fra neste uke, er så kjørt psykisk og fysisk at det har ført til betennelse i nakken som går opp til hode. trodde ikke sprayen hadde noe med hodepinen og gjør. kjenner selv at jeg er langt nede, jeg som altid prøver og vær positiv klarer det ikke lengre[:(]har egentlig vært litt deppa etter at jeg mista spiren den siste gangen[:(][:(]er så forferdelig redd for at det skal gå galt denne gangen også hvis spiren i det hele tatt fester seg[:(]har begynnt og røyke igjen også, har kjempe dårlig samvitighet for det også[:(]beklager all sytinga men måtte bare få det ut.

uff da sender over en stor trøsteklem jeg, det er en berg og dalbane dette kjøret med forsøk.
Godt at du er sykemeldt og ta godt vare på eg selv nå.
Husk det er vikig å snakke om hvordan du har det, slik at du ikke sitter med alt dette inni deg.

Føler med deg, bare og få det ut på en måte, man kan ikke gå og stenge ting inni seg, da sprekker det til slutt. Stooor klem [:)]

ORIGINAL: Nesing

Uff, skjønner godt at du har det tøft [:(]! Flott at du har en lege som tar deg på alvor slik at du en periode fremover får ta det mer med ro og kan tenke på deg selv. Riktig god bedring til deg! 

Uff denne berg og dalbanen er ikke grei nei[:(] Håper det å være hjemme vil hjelpe deg til å finne nye krefter og at hodepinen letter.... Masse god bedringsklemmer fra meg iallefall....

tusen takk jenter føler meg litt bedre i dag, var godt og få det ut. har nok fortrengt tingene og tenkt som så at dette skal ikke knekke meg var mye tøffere en jeg hadde trodd.

Serena: helt sant det du sier om røyken,skal virkelig slutte igjen og jeg kan ikke sitte og tenke på hvis det ikke klaffet så var det pga røyken. psykolog har jeg gått til, men ringte i dagtidlig og fikk meg en ny time innser at jeg faktisk trenger noen og prate med utenom fam.

dere er bare helt utrolige jenter[;)]tuse tusen takk for at dere støtter meg[;)]

ORIGINAL: twinanne

uff da sender over en stor trøsteklem jeg, det er en berg og dalbane dette kjøret med forsøk.
Godt at du er sykemeldt og ta godt vare på eg selv nå.
Husk det er vikig å snakke om hvordan du har det, slik at du ikke sitter med alt dette inni deg.

Signerer twinanne her...
Kjempe mange trøsteklemmer til deg...

Back
Topp