Vært hos legen.

HanneHM

Gift med forumet
Ja, da var jeg ferdig hos legen.
Hun fant hjertelyd da, men kunne ikke utelukke svangerskap utenfor livmoren, og derfor blir det ultralyd tidlig i morgen. Gruer meg.. [:o]

Ja, det håper jeg og. Hun sa jo at det var ikke stor sjanse for at det var det, men kunne ikke utelukke det..
Skal jo ikke ha slike smerter i et svangerskap, så jeg er veldig glad for å få dette sjekket i morgen. Er det ikke noe galt så får jeg bare forberede meg på å gå med smerter..

Hjertelyd er jo alltids positivt da[:)] så får vi krysse fingra på at alt ser bra ut med resten.

Huff a megen. Håper alt er i orden, og at det ikke er svangerskap uten for livmoren da. Ei jeg studerte med tidligere hadde det og måtte holde sengen i hele svangerskapet, fikk ei flott lita jente da:)

Takk folkens!!

Det går da vel ikke ann å føde en unge som vokser utenfor livmoren?
Har jeg aldri hørt om hvertfall.. Ikke står det på nett heller, de med svangerskap utenfor livmor blir rask operert, fordi det kan være farlig for mor. Eggstokken kan sprekke.

tror nok ikke det gir ann å fullføre om det er utenfor livmoren.
men håper ul motbeviser og spiren er der den skal være!!

masse lykke til!![:)]

Huff da,håper alt ordner seg og at lege besøket i morgen blir positivt..

Moren til eksen min satt utenfor livmoren. Hennes mor måtte være senge liggende hele svangerskapet. Min tidligere studie venninde var som sagt også gravid utenfor livmoren og var sengeliggende helesvangerskapet og fikk ei frisk og blid jente. Så det kan gå. Men det må nok vurderes utfra hvor embryoet henger og din helse tilstand.
Har hørt om andre som har blitt operert også forde det ikke gikk.

Håper det ordner seg for deg:)

Forferdelig synd om du er gravid utenfor livmoren. Håper du ikke er det og at alt går bra.
Har som sagt hørt det jeg har hørt, men besitter ikke spesiell kunskap på området så mulig det er feil.

Masse lykke til[:D]

Når jeg var i England som au pair for snart 10 år siden, var det ei dame som fikk trillinger; to jenter og en gutt. Det var stor oppstandelse, for gutten hadde laget sin egen "livmor" utenfor livmoren. Alle trillingene ble tatt ute og lever vel fortsatt, ikke noe galt med dem annet enn at de kom før tida da seff. Så det går ann, men vanligvis ikke. [;)]

Veldig sent sikkert, men har du vært hos legen??

Finner ikke noen annen tråd med oppdatering så....

Fant tråden nå!! Så godt at alt var bra [:D]

Har vært hos lege og på ul, alt var bra.

Her har du link til den tråden, med bilde av babygull.. [:D]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=14092962

ORIGINAL: Fjåsa

Så flott at alt var bra:)

sign[:)]

Back
Topp