Vært hos legen

Prøver15

Elsker forumet
Da har jeg vært hos legen pga elendig form. Ble SM en uke foreløpig. Legen snakket om at vi kunne søke for eksempel 50% svangerskapspenger neste uke? Kanskje hun mente jeg trengte det siden vi har prøvd så lenge og jeg ikke er i form osv... At det er bedre.

Lurte egentlig på om noen her inne er på svangerskapspenger nå eller vet litt om det..? :) Er det slik at man da mister feriepenger for året etter?

Ganske sikker på att jeg fikk feriepenger fra nav etter att jeg hade gådd på svangerskapspenger nåf jeg var gravid med førstemann :) siden du betaler skatt på di pengerne :)

Hvis du ikke kan jobbe fordi du selv er syk i svangerskapet, skal du ikke ha svangerskapspenger, for da har du rett på sykepenger.

Svangerskapspenger kan du få hvis du har en jobb som kan skade fosteret. Jeg har søkt om det 50% nå og håper det går i orden :) Jobber mye med røntgen, kjemikalier, tunge løft osv.

Det var det jeg også kom frem til,kulefisk :angelic: derfor ble jeg nysjerrig på yrke :happy: Jeg fikk sykepenger sist svangerskap..

Hvis du ikke kan jobbe fordi du selv er syk i svangerskapet, skal du ikke ha svangerskapspenger, for da har du rett på sykepenger.

Svangerskapspenger kan du få hvis du har en jobb som kan skade fosteret. Jeg har søkt om det 50% nå og håper det går i orden :) Jobber mye med røntgen, kjemikalier, tunge løft osv.

Ja, var det jeg også fant ut. Legen mente tydeligvis at mitt yrke gikk under svangerskapspenger... Blir spennende å høre hva hun sier neste uke..

Back
Topp