Vært hos legen

gulleliten2012

Forelsket i forumet
Urinprøven var negativ, skjønner ikke det når jeg får positiv hjemme :(

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Slikt kan skje,da testene hos legen trenger noe mer hcg enn hjemmetestene iblant.
Hva sa legen?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Men hvis du tester positivt hjemme ville jeg stolt på det! :) og heller tatt turen tilbake til legen om noen dager.
 
Hei. Sniker fra september forumet. Jeg fikk positive billig tester og digitale hjemme. Veldig positive. Men hos legen ble den negativ. Først etter en uke til viste den hos legen positivt, de reagerer visst senere. Lykke til!
 
Ja de reagerer senere (trenger høyere hcg nivå) hos legen, pluss at de tolker ikke svake streker eller ser på testene ettet tidsfristen osv slik vi gjerne gjør hjemme.
Om du har testa positivt og ikke blør noe ville jeg stolt på de testene du har tatt. Og evnt bedt om blodprøve hos legen.
Har du bildet av dine tester?



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Slenger meg på. Har du bilde?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Testene hos legen krever en god del mer hcg enn hjemmetestene som flere skriver her så jeg hadde stolt på de hjemme og heller ventet m legen..Har du tatt ny i dag da hjemme? Legg evnt ut bilde her så kan vi se sammen m deg:) Tror nok du er gravid, men ikke nok hcg til at den slår ut til legen
 
Jeg og fikk negativ test hos legen men positive hjemme og fikk beskjed om at legens tester ikke er så sensitive som hjemmetestene.
Litt rart igrunn
 
Okei :) skulle ta blodprøve senere i uka hvis jeg fortsatt mente at jeg er gravid.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Her er den siste testen

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1396867936680.jpg
    1396867936680.jpg
    30,8 KB · Visninger: 48
Skal ta i morgen tidlig tenkte jeg :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Skal ta i morgen tidlig tenkte jeg :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Hadde jeg vært deg hadde jeg løpt å tatt m en gang i protest mot legen;) Har du passert ikm? Har du d så kan du ta når som helst på dagen..Da trenger man ikke å ta m morgenurin
 
Den ser jo rett og slett positiv ut!
Beste tipset jeg kan gi deg er å kjøpe CB Dogital hvor du får opp gravid. Så er du helt sikker pluss at det er sååå herlig å se det sånn på "papiret" ♡

Ps: når er ikm? Mine tester så slik ut da jeg testet 3+2 btw

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Okei :p ikm er i dag :) hadde like svak strek dagen før ikm med sønnen min :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Ser frem til snarlig oppdatering :) lykke lykke til du ☆

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Enig med de andre her :) fikk faktisk beskjed om å vente en god stund med å dra til legen jeg, Pga de testene.


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ikm i dag? Vent noen dager med å teste igjen, så får du mest sannsynlig positivt svar. :)
 
Back
Topp