Vært hOs legen

Hope90

Pergo baby??
VIP
Hun spurte om alt mellom himmel og jord om blødningene.

Hun fikk til svar at det har vekslet mellom lysrosa og friskt blod. I ingen store klumpen med noen bittebittesmå etter toalett besøk. At det blør etter hvor mye jeg beveget meg og at det er mindre eller ingenting når jeg slapper av.

Jeg har fått beskjed om at jeg skal ligge så mye som mulig å kun reise meg for å gå på toalettet.

Jeg trengte ikke en gang be ol UL det fikk jeg med gang kl 16 i dag! Så lå de neste 5-6 timene skal jeg bare slappe Heelt av!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja og i og med at blødningene ikke virker å ha tatt seg inn siden lørdag morgen og at det ikke er noen store klumpen med slim er det en mer lysere side her!!

Om det har gått bra skal jeg få hyppige kontroller og prøver.

Har det gått galt skal vi få haste utredning for både meg og mannenen slik at det skal klaffe fort igjen og sørge for at det neste gang skal gå bra!! :)

Ja men dette må gå bra!Ønsker deg lykke til på ul idag,tenker på deg:)

Godt å høre! Hurra for gode leger!!! (skulle ønske de jobbet i helgene og)
Lykke til på UL idag.
Jeg krysser alt som finnes for at dette går bra.

For en flink lege du har! Så bra at du får så god hjelp og oppfølging! Slapp godt av nå, og lykke til i ettermiddag:-)

Så bra:) godt du har en lege som tar deg på alvor. Lykke til på ul etterpå :) dette går bra:)

neimen i alledager. her er det noe jeg ikke har fått med meg i løpet av helga.

håper det går bra med deg!!!! og at alt ser bra ut på ultralyd !

Mange klemmer til deg <3

Høres ut som du har en veldig god lege som tar deg på alvor :) Lykke til på UL senere i dag!

Godt å høre at du fikk så god oppfølging :) Håper alt er ok når du skal på UL idag!

Så flott og høre (lese)! <3 Lykke til på UL senere i dag.

kjekt med leger som lytter!
Så blir det spennende med UL senere idag! Lykke til! Og hvil deg godt :)

Hurra for legen din, og krysser fingre for ultralyd-timen!!

Back
Topp