Vært hos legen.

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Fikk time hos legen i dag, for å få svar på noen ting jeg lurte på.
Han tok like godt første svangerskapskontroll. Nå skal jeg ikke til kontroll igjen før i uke 16 hos jordmor:O Det blir noen lange 12 uker. Så henvisning til ultralyd er sendt, og legen kom fram til samme termin som meg, 14.april:)
 
Så bra! :) hva gjør de på første svangerskapskontroll?


Termin 08.04.14! :D
 
Godt å få time raskt når det er noe man lurer på.
Forstår at det blir lenge å vente, men du skal vel på en tidlig ul i mellomtiden siden henvisning til det ble sendt?
 
Så kjekt :) Godt å få time fort når man lurer på noe..
Jeg skal også snart til lege.. Gleder meg! :D
 
Godt å få time raskt når det er noe man lurer på.
Forstår at det blir lenge å vente, men du skal vel på en tidlig ul i mellomtiden siden henvisning til det ble sendt?

Nei, tror ikke det. Grunnen til at det ble gjort nå, er pga at jeg ikke skal mer til kontroll hos lege før etter jeg har vært på ul.
 
Så kjekt :) Godt å få time fort når man lurer på noe..
Jeg skal også snart til lege.. Gleder meg! :D

Ja, det er det:) men lurer på om jeg skal ordne meg en time til rundt uke 12, for å høre om dette ang svangerskapspenger. Jobber på en plass der det er fare for slag, så. Men er usikker på om jeg kan få det siden jeg bare er tilkallingsvikar.
 
Når er det vanlig å bestille første legetime, tenker dere? Jeg er generelt treg med å komme meg til lege ellers. Er 5+2 på vei. Er det greit å vente noen uker, eller anbefaler dere å dra til legen snart?
 
Når er det vanlig å bestille første legetime, tenker dere? Jeg er generelt treg med å komme meg til lege ellers. Er 5+2 på vei. Er det greit å vente noen uker, eller anbefaler dere å dra til legen snart?
Er vel rundt uke 10-12? Forskjellig fra sted til sted:) Ring legekontoret og spørre:)
 
Back
Topp