Vært hos legen :)

Rubystar

Betatt av forumet
Da har jeg vært hos legen, og han bekreftet såklart mistanken min - hva ellers? :) Men det er jo godt å få det bekreftet. Jeg blir registrert med et høyrisikosvangerskap nå, med ekstra oppfølging. Datteren min ble plutselig undervektig mot slutten av svangerskapet, hun ble født som en tynn spurveunge tre uker for tidlig uten at vi har fått vite hvorfor, så nå skal jeg følges nøye opp. I tillegg har jeg leidenmutasjon og må ta blodfortynnende sprøyter i magen igjennom hele svangerskapet - så alt i alt ville legen ha meg under ekstra oppfølging. Deilig å bli passet på! Flere som har høyrisikosvangerskap eller hatt det før?

Vet de hva det kan komme av nå da?

Jeg skal bli fulgt opp pga sf som endte i eklampsikramper sist...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Bra du blir følgt opp:-) hvor ofte skal du på kontroll? Jeg fødte 11 uker fortidlig med sønnen min uten at de fant ut hvorfor, så de skal ha en del kontroller hos meg også :-)

Vi fikk aldri vite hvorfor, og det ble oppdaget ved en tilfeldighet når jeg var til en ekstra sjekk på sykehuset ifm leidenmutasjonen. Det skremmer meg litt.. Alt var jo normalt til langt ut i svangerskapet. Jordmoren sa til og med at jeg kom til å få ei stor jente bare dager før sykehuset oppdaget at hun var altfor liten, så det kom som et sjokk. Jeg har byttet fastlege i mellomtiden, så jeg har fått epikrisen min oversendt den nye fastlegen, så skal vi studere den nøye sammen for å se hva som kan være årsaken. Jeg vet ikke hvor ofte jeg skal til kontroll enda, men han fylte ut en melding til sykehuset nå i dag så blir jeg nok kalt inn dit.

Back
Topp