Vært hos legen..

Mrs.J

Elsker forumet
Har vært mye kvalm og kastet opp hele dagen fram til kvelden kommer hele ferien min.
Dro til legen i dag for orket ikke å dra på jobb i dagtidlig. Har blitt sykemeldt i 4 uker!!
Siden jeg har hatt hyperemesis  de to andre svangerskapene mine også, så mente hun at jeg skulle holde meg i ro og sørge for nok hvile fremover. 
Arbeidsgiveren min var ikke så veldig happy, er så mye fravær på jobben om dagen dessverre...
Flere som er sykemeldte om dagen?

Go' nyhet fra legen min er at hun har endelig fått ul apparat hos seg :) Så til neste uke når jeg skal til henne skal hun prøve den på meg :) 
 
Ja, jeg ble sykemeldt forrige uke.. ikke noe kjekt å være så dårlig.. men jeg var innstilt på det, var jo sånn både med nr 1 og i vår da jeg mista. Klarer ikke tygge noe, da brekker jeg meg, og kaster opp nesten alt som går ned. Litt bedre om jeg får holde meg i ro.

Så kjekt legen har fått ul-apparat!!!
 
Eg ska te doktaren i måro.. Håpa egentleg eg bli sjukmeld.. Va sjukmeld forrige sv.skap. og kjenner at eg har ingenting å gjera på jobb no.. Skulle ha jobbhelg i helga, men måtte holda meg heima.. Bli spennande å sjå kva legen min seier.. (Ho e ikkje kjend for å vera so sympatisk når da kjem te graviditet)
 
Jeg har vært sykmeldt i 2 uker alt på grunn av kvalme og oppkast. Har foreløbig 1,5 uke til, men legen sa at hvis det ikke var bedre måtte jeg bare komme å forlenge sykemeldingen. Får så vidt i meg fast føde, så lite energi å hente frem. Bli i tillegg dårligere ved å bevege meg, så ligger for det meste på sofaen. Takk og lov for forståelsesfull og flink samboer som ordner i heimen <3>
 
Ble sykemeldt i første omgang for 1 uke idag, pga kvalme... Håper det snart slipper taket..
 
Back
Topp