Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bokhylle
Ingen erfaringer med disse, men håper du blir ferdig med det og at spiren snart sitter [:D]
ORIGINAL: Bokhylle
Ingen erfaringer med disse, men håper du blir ferdig med det og at spiren snart sitter [:D]
ORIGINAL: Lambi`83
Jeg har erfaring med å gi det til pasienter[8D]
Forholdsvis "vanlige" antibiotikakurer...men at du står på begge to samtidig vil si at legen veldig gjerne vil at kvitte seg med bakteriene-hehe![:D]
Du har kanskje blitt anbefalt det allerede, men kanskje ta Idoform ved siden av...
Håper at du kommer deg fullt nå!![:D]
ORIGINAL: rosa og blå hva nå?
Du må også huske at du ikke skal drikke alkohol så lenge du tar flagyl, da kan du bli veldig syk. Bare et lite råd fra en sniker :)
ORIGINAL: MotherOfTears
jeg har erfaring med flagyl.. men det funka ikke på meg.. å det eneste jeg oppnådde med den var en helsikkes til soppinfeksjon i underlivet og kvalme.. dritt..
ORIGINAL: MrsMeoh
ORIGINAL: MotherOfTears
jeg har erfaring med flagyl.. men det funka ikke på meg.. å det eneste jeg oppnådde med den var en helsikkes til soppinfeksjon i underlivet og kvalme.. dritt..
Samme her i gården!!! [:'(]
Men det finnes reseptfrie legemidler på apoteket om man skulle være så uheldig å få en soppinfeksjon..
Det er en engangsbehandlig, en vaginal tablett.... canesten tror jeg det heter.. det går an å velge en pakning med både tablett og en salve som hjelper mot kløen..
Bare vær tidlig ute om du merker antydninger til sopp[;)]
ORIGINAL: Emani82
Takk for tips:) fikk ikke den anbefalingen, men kjøpt inn en haug med yoghurt;) hihi.. Så får dra å kjøpe idoform i morgen..
Takk jenter:)
ORIGINAL: Lambi`83
Jeg har erfaring med å gi det til pasienter[8D]
Forholdsvis "vanlige" antibiotikakurer...men at du står på begge to samtidig vil si at legen veldig gjerne vil at kvitte seg med bakteriene-hehe![:D]
Du har kanskje blitt anbefalt det allerede, men kanskje ta Idoform ved siden av...
Håper at du kommer deg fullt nå!![:D]