Vært hos legen..

Emani82

Elsker forumet
Tok en ny UL og der så alt bra ut og ingen rester:) så da har jeg fått en hestekur med antibiotika.. Fikk en type som heter Keflex og en som heter Flagyl.. Noen som har erfaringer med disse?? Så får vi håpe blødningen stopper og jeg blir frisk og får masse energi igjen:)

ikke vært borti noen av de antibiotika kurene der.. Men så bra at det ikke var rester iallefall. 

Veldig bra at det ikke var noen rester der.
Aldri gått på antibiotika jeg, så ikke aning.
Men nå håper jeg du snart slipper å blø mer!!

Ingen erfaringer med disse, men håper du blir ferdig med det og at spiren snart sitter [:D]

Jeg har erfaring med å gi det til pasienter[8D]
Forholdsvis "vanlige" antibiotikakurer...men at du står på begge to samtidig vil si at legen veldig gjerne vil at kvitte seg med bakteriene-hehe![:D]

Du har kanskje blitt anbefalt det allerede, men kanskje ta Idoform ved siden av...

Håper at du kommer deg fullt nå!![:D]

jeg fikk keflex og metrondiazol som antibiotika etter min utskrapning, det enest jeg merket var at jeg fikk veldig mørk og løs avføring, men det forsvant etter at jeg var ferdig med kuren :)

ORIGINAL: Bokhylle

Ingen erfaringer med disse, men håper du blir ferdig med det og at spiren snart sitter [:D]

[;)]

ORIGINAL: Bokhylle

Takk for tips:) fikk ikke den anbefalingen, men kjøpt inn en haug med yoghurt;) hihi.. Så får dra å kjøpe idoform i morgen..

Takk jenter:)
ORIGINAL: Lambi`83

Forholdsvis "vanlige" antibiotikakurer...men at du står på begge to samtidig vil si at legen veldig gjerne vil at kvitte seg med bakteriene-hehe![:D]

Du har kanskje blitt anbefalt det allerede, men kanskje ta Idoform ved siden av...

Du må også huske at du ikke skal drikke alkohol så lenge du tar flagyl, da kan du bli veldig syk. Bare et lite råd fra en sniker :)

Takk:) det sa dem faktisk på apoteket.. Off, og jeg som skal ha fest hjemme på fredag.. Blir en tørr fest ihvertfall, hehe..
ORIGINAL: rosa og blå hva nå?

Du må også huske at du ikke skal drikke alkohol så lenge du tar flagyl, da kan du bli veldig syk. Bare et lite råd fra en sniker :)

jeg har erfaring med flagyl.. men det funka ikke på meg.. å det eneste jeg oppnådde med den var en helsikkes til soppinfeksjon i underlivet og kvalme.. dritt..

ORIGINAL: MotherOfTears

jeg har erfaring med flagyl.. men det funka ikke på meg.. å det eneste jeg oppnådde med den var en helsikkes til soppinfeksjon i underlivet og kvalme.. dritt..

Æsj.. Håper jeg slipper det..

Samme her i gården!!! [:'(]

Men det finnes reseptfrie legemidler på apoteket om man skulle være så uheldig å få en soppinfeksjon..
Det er en engangsbehandlig, en vaginal tablett.... canesten tror jeg det heter.. det går an å velge en pakning med både tablett og en salve som hjelper mot kløen..
Bare vær tidlig ute om du merker antydninger til sopp[;)]

Takk for tips:)
ORIGINAL: MrsMeoh

Samme her i gården!!! [:'(]

Men det finnes reseptfrie legemidler på apoteket om man skulle være så uheldig å få en soppinfeksjon..
Det er en engangsbehandlig, en vaginal tablett.... canesten tror jeg det heter.. det går an å velge en pakning med både tablett og en salve som hjelper mot kløen..
Bare vær tidlig ute om du merker antydninger til sopp[;)]

ORIGINAL: Emani82

Takk for tips:) fikk ikke den anbefalingen, men kjøpt inn en haug med yoghurt;) hihi.. Så får dra å kjøpe idoform i morgen..

Takk jenter:)
ORIGINAL: Lambi`83

Yoghurt funker det også altså!! Men hvis du blir lei yoghurt, så ta et par tabletter med idoform[;)]

Jeg tok selv nylig Flagyl (metronidazol) etter en underlivsinfeksjon, og det hjalp meg veldig raskt – blødningen og ubehaget roet seg i løpet av noen dager, og energien kom gradvis tilbake etter at kuren var ferdig. Det viktigste rådet jeg kan gi er å ta hele kuren akkurat som foreskrevet, unngå alkohol mens du går på Flagyl (kan gi skikkelig ubehag), og passe på å hvile og drikke godt. Keflex er også et vanlig antibiotikum som mange tåler fint, så jeg håper denne kombinasjonen får deg raskt på beina igjen

Back
Topp