Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *MaCa*
Jeg vet nøyaktig hvordan du føler deg nå...Er sååå en lettelse å bli tatt på alvor...Spes når det kommer til svangerskapsforgiftning...Synes enkelte leger tar det for gitt hvor farlig det faktisk er...
Godt du får tett oppfølgning...
ORIGINAL: neselo
ORIGINAL: FruStina
så bra med god oppfølging, når fikk du preklamsi sist ? Tidlig eller sent i svangerskapet
Jeg fikk det omkring uke 36, så ganske sent egentlig..
[/quote
aha...så jeg bør nevne det jeg også da, for jeg fikk også sent [:)] Derfor jeg lurte, får håpe det går bra denne gangen likevel da
så bra med god oppfølging, når fikk du preklamsi sist ? Tidlig eller sent i svangerskapet
[/quote
aha...så jeg bør nevne det jeg også da, for jeg fikk også sent [:)] Derfor jeg lurte, får håpe det går bra denne gangen likevel da
Jepp, lønner seg å nevne det så de vet om det. Legen min skrev det på kortet på "merknader"... ror det er ca 40% sjans for å få det igjen- mins jeg leste det et sted en gang. Er jo best å være på den sikre siden [:)]
[/quote
Jepp, lønner seg å nevne det så de vet om det. Legen min skrev det på kortet på "merknader"... ror det er ca 40% sjans for å få det igjen- mins jeg leste det et sted en gang. Er jo best å være på den sikre siden [:)]
Ja absolutt best å være på den sikre siden ja, får satser på at det går bra uansett, jeg fikk heldighvis bare svak sf, men ble satt i gang etter 1 til 2 uker innleggelse