vært hos legen

SunShin

Forumet er livet
Skulle egentlig til legen idag for noe annet, men etter litt rosa på papiret i natt ble liksom legetimen brukt på graviditeten. Har ikke hatt noe vondt og ikke kommet noe mere, var veldig lite som kom. Han trodde det var crinonen som har tullet litt med slimhinnene mine.[:)]
Ble sykemeldt i 2 uker og fikk beskjed om å bare ruge og slappe av.
UL neste onsdag for legen ville gjerne ta det før han dro på ferie med tanke på historien min.
så nå sitter jeg her da med verdens dårligste sammvittighet ovenfor jobben, samtidig som jeg vil gjøre alt jeg kan denne gangen for at det skal gå bra..

Ingen ting er bedre enn leger som tar en så alvorlig! [:D] Og det er så godt at du blir tatt var på!
Hold deg i seng og "rug" [:D]

Skjønner godt at du får dårlig samvittighet på jobb, og det hjelper ikke at jeg sier at det må du jo ikke ha [8D]
Men sier det allikevel jeg, det må du ikke ha! [;)]

ORIGINAL: Maanestråle

Ingen ting er bedre enn leger som tar en så alvorlig! [:D] Og det er så godt at du blir tatt var på!

Skjønner godt at du får dårlig samvittighet på jobb, og det hjelper ikke at jeg sier at det må du jo ikke ha [8D]

sign

Godt at du får god oppfølging hos legen! Det er ikke alle leger som er flinke til dette, og gravide trenger ekstra god støtte-oppfølging!![;)]

Dette går bra! Og du skal ikke ha en smule dårlig samvittighet! Det er ikke så lenge man går gravid, og det er jo det viktigste som skjer i livene våre! Vi må jo ta vare på spirene!!

Sist gang hadde jeg blødninger to eller tre ganger. Alle kom av skjøre hinner, og lurer på om jeg hadde litt blodansamling. Fikk ul hver gang og alt var flott! Alltid skummelt med blødning men det går også ofte veldig bra![:)]

Siden du bare hadde litt rosa så går det garantert VELDIG bra!![:D]

Ha en fin dag!

Nå fikk jeg vondt et øyeblikk her.
vet du hva jenta mi, ikke tenk på jobben:) Denne spira er viktigere. Som legen sa til meg i går, nå er det helt opp til deg selv om du vil beholde, så bare slapp av og ta alt helt med ro [:D]
Veldig glad for at det ikke er mer blod som kom hos deg[:D]

Tusen takk søtinger! [:D]

Det er veldig vanlig å få litt rosa med Crinone[:)] Skjønner selvfølgelig at det er ganske nervepirrende likevel, men prøv å slappe av med at det kun er Crinonen som gjør det[:)]

Og du, dårlig samvittighet overfor jobben.. den er jeg ferdig med for lengst. De klarer seg såå fint uten deg - ingen er uerstattelig[;)] Oooog jobben din ville ikke takket deg for at du var på jobb, men kanskje mistet spiren din..
Så ikke ha dårlig samvittighet[:)] Som mange har nevnt over her, så er denne spiren det viktigste av alt nå[:D] Vær hjemme med goood samvittighet for at du gjør det beste for spiren i magen din[:)][:)]

signerer denne jeg[:)]

Helt enig med alle her. Du bør IKKE ha dårlig samvittighet for jobben!! Det er viktigst å ta vare på den lille spira. Så nå må du være hjemme med god samvittighet [:D]

Skjønner veldig godt at du har dårlig samvittighet for jobben, det hadde jeg også hatt! Vi damer må jo tenke på alle andre før oss selv....[&:]

Men jeg syns legen din hørtes ut som en klok mann! Det beste er nok og høre på hans råd og RUUUUUUGE et par uker fremmover nå! Passe på at lille solskinnsfrøet får det beste h*n fortjener!

Koooose deg med ruginga![:)]

ååååååååååååh <3 er du også gravid :) gratulerer så masse Sunshin!!!!

ORIGINAL: Soul

ååååååååååååh <3 er du også gravid :) gratulerer så masse Sunshin!!!!

Tusen takk snuppa

Back
Topp