Vært hos legen

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Crpen lå på 160, hadde også stretokokk i halsen, og legen sa om jeg ble værre (mtp hodeverken + nakkestivheten) skulle jeg ha lav terskel å kontakte legen.
Skal inn til legen imorgen, og se om crpen er på vei ned.

Var hos legevakten nå forresten [:)] Skal ta antibiotika 4 ganger til dagen i 10 dager, med andre ord, en hestekur [:)]

det var godt at du kom deg til legen...

var nesten i samme gate som hva jeg tenkte då... Men mye bedre diagnose enn jeg først anntok...

ORIGINAL: turteldue

var nesten i samme gate som hva jeg tenkte då... Men mye bedre diagnose enn jeg først anntok...

Ja, det var godt å få noe bekreftet, selv om jeg kjenner jeg bekymrer meg over stivheten i nakken som er helt ekstrem og hodepinen...håper det gir seg nå!

ORIGINAL: *Sperminator*

Ja, det var godt å få noe bekreftet, selv om jeg kjenner jeg bekymrer meg over stivheten i nakken som er helt ekstrem og hodepinen...håper det gir seg nå!

hodepinen kan for all del være spiren sin skyld.

lykke til med antibiotikakuren... :)

ORIGINAL: *Sperminator*

hodepinen kan for all del være spiren sin skyld.

lykke til med antibiotikakuren... :)

Ja, det kan godt være grunnen [:)]

Takk for det [:)]

så bra du kom deg til legen. får håpe den hestekuren gjør deg frisk veldig fort [:D]

Bra du kom deg til legen. Masse god bedring, å håper hodepinen går fort over, å at kuren hjelper på fort. [:D]

Back
Topp