Vært hos legen..

Mokkenikke

Elsker forumet
Fikk se at jeg var gravid og livmoren sin størrelse passer med hvilken uke jeg er i...
Meeeen kunne ikke se noe foster... legen sa det ikke var så lett å se tidlig fordi hun brukte utvendig UL..
Så nå er jeg drit nervøs![:(]
Fikk ny lege time neste fredag, for ny kontroll..
Men nå når jeg kom hjem ringte jeg til majorstueklinikken og bestillte tidelig UL og fikk den time også på neste fredag, de hadde ikke ledig før...
De har ordentlig utstyr og kan ta innevendig UL...
Blir ikke noe gøy å gå å vente i.. Tok en G test i sted og den var heldigvis veldig posetiv..
Huff dette var ikke noe kjekt =(
Etter dette begynner jeg plutselig å tenke:  humm.. har jeg vært mindre kvalm i det siste, mindre trøtt???... og deet gjør jo ikke saken bedre...
Men men får bare vente å se i spenning..

Krysser fingrene for at spiren holder seg inne..!!
legen sa forresten at livmoren var fin å rund og det var et godt teng da.....

Skjønner ikke hvorfor de tar utvendig ul så tidlig i svangerskapet. Trodde ikke det var vanlig. Håper virkelig du klarer å slappe av frem til fredag og at du får se spiren din skikkelig da [:D] Du får trøste deg med at livmoren er riktig størrelse på, og at g-testen fortsatt er like positiv. Da er det nok bare lillespira som er litt sjener og gjemmer seg litt for mammaen sin [;)]

Tvi tvi, lykke til! Trudde ikke de kunne se så mye på utvendig UL de første ukene? Det går sikkert bra, ting er så smått at de bare kan se det på invendig UL. Hjeret har nok ikke begynt å slå enda, litt for tidlig.

Ånei[:(]

Krysser alt jeg kan krysse for deg!

Forstår godt du er bekymret, men det er sikkert sant det legen sier at det kanskje er litt tidlig siden hun bruker utvendig UL.

Sender stor klem til deg min sladrevenn[:)]

ORIGINAL: 3 små engler

Skjønner ikke hvorfor de tar utvendig ul så tidlig i svangerskapet. Trodde ikke det var vanlig. Håper virkelig du klarer å slappe av frem til fredag og at du får se spiren din skikkelig da [:D] Du får trøste deg med at livmoren er riktig størrelse på, og at g-testen fortsatt er like positiv. Da er det nok bare lillespira som er litt sjener og gjemmer seg litt for mammaen sin [;)]

Krysser fingrene for at spira koser seg inni posen sin og bare va sjenert ja [:D]

Jeg trodde ikke at det gikk an og ta så tidlig ultralyd utpå magen jeg:) Og i og med at du får positive tester, livmoren vokser som den skal osv så er du gravid:):) Dette kommer til å gå kjempe fint:) Forstår at du er bekymret, men prøv å tenk positivt:) Krysser fingrene for deg:) Du kan jo prøve å ringe innimellom og sjekke om de har tid til å ta deg inn tidligere:)

Syntes også det var rart at de tok utvendig så tidlig... Skjønner godt at du blir bekymret. Husker godt at legen ikke fant hjertelyd på første dopplerforsøk sist. Ikke noe gøy - til tross for at de sier det er helt normalt [:'(]

Jeg tok privat ul i uke 12 sist svangerskap, og de sa det var vanlig å ta innvendig ultralyd frem til og med uke 12.

Lykke til!

Man må vel nesten ta innvendig ul fram til uke 12 for å kunne se noe særlig...? Bra du får ny time da, alt er helt sikkert i orden!!! [:)]

tusen takk allesammen[:)][:)]
Hjelper veldig å lese alt dere skriver! men er fortsatt litt nervøs..
Men får bare vente å se.. Har ikke hatt noe bløding iallefall..
huff måtte bare helgen og neste uke gå fort[:-]

Back
Topp