Mokkenikke
Elsker forumet
Fikk se at jeg var gravid og livmoren sin størrelse passer med hvilken uke jeg er i...
Meeeen kunne ikke se noe foster... legen sa det ikke var så lett å se tidlig fordi hun brukte utvendig UL..
Så nå er jeg drit nervøs![:(]
Fikk ny lege time neste fredag, for ny kontroll..
Men nå når jeg kom hjem ringte jeg til majorstueklinikken og bestillte tidelig UL og fikk den time også på neste fredag, de hadde ikke ledig før...
De har ordentlig utstyr og kan ta innevendig UL...
Blir ikke noe gøy å gå å vente i.. Tok en G test i sted og den var heldigvis veldig posetiv..
Huff dette var ikke noe kjekt =(
Etter dette begynner jeg plutselig å tenke: humm.. har jeg vært mindre kvalm i det siste, mindre trøtt???... og deet gjør jo ikke saken bedre...
Men men får bare vente å se i spenning..
Krysser fingrene for at spiren holder seg inne..!!
legen sa forresten at livmoren var fin å rund og det var et godt teng da.....
Meeeen kunne ikke se noe foster... legen sa det ikke var så lett å se tidlig fordi hun brukte utvendig UL..
Så nå er jeg drit nervøs![:(]
Fikk ny lege time neste fredag, for ny kontroll..
Men nå når jeg kom hjem ringte jeg til majorstueklinikken og bestillte tidelig UL og fikk den time også på neste fredag, de hadde ikke ledig før...
De har ordentlig utstyr og kan ta innevendig UL...
Blir ikke noe gøy å gå å vente i.. Tok en G test i sted og den var heldigvis veldig posetiv..
Huff dette var ikke noe kjekt =(
Etter dette begynner jeg plutselig å tenke: humm.. har jeg vært mindre kvalm i det siste, mindre trøtt???... og deet gjør jo ikke saken bedre...
Men men får bare vente å se i spenning..
Krysser fingrene for at spiren holder seg inne..!!
legen sa forresten at livmoren var fin å rund og det var et godt teng da.....