Vært hos legen pga kvalme

Lille trille

Glad i forumet
Da har jeg vært hos legen pga kvalmen... Fikk utvidet sykemeldingen min til 100% og fikk reisesyketabletter! Håper virkelig de hjelper litt! Hadde vært deiligt å vært litt oppegående og ikke minst fått i meg mat uten å sitte i en time med et måltid og brekke meg... Men fikk beskjed om å ta vare på meg selv, og skal konsentrere meg om søvn, hvile, få i meg masse væske og såklart familien min!

Men! Akkurat nå gruer jeg meg til å levere sykemeldingen til sjefen i morgen... Har allerede vært sykemeldt en god stund nå grunnet ryggen, så kommer dette i tillegg! Hurra :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Se her ja. Svarte akkurat på den forrige tråden din jeg :p

Så bar du fikk sykemelding! Sjefen din skal ikke ha noe å si på det, så h*n kan ta seg en bolle hvis h*n blir sur pga det :)

Så bar du fikk sykemelding! Sjefen din skal ikke ha noe å si på det, så h*n kan ta seg en bolle hvis h*n blir sur pga det :)

Var sikkert min tråd du svarte på ;) flere som er til legen i dag visst..

Men så bra det ordnet seg for deg med ny sykemelding lille trille :) sitter å venter på å komme inn selv nå.

Men så bra det ordnet seg for deg med ny sykemelding lille trille :) sitter å venter på å komme inn selv nå.
Ja det var det ja! Haha! Det har for likt navn :D

Hehe! Mange som er hos legen i dag ;)
Ja, håper hun tar det greit :) Er bare at jeg har vært sykemeldt nesten siden jeg begynte i jobb igjen fra forrige permisjon, begynte igjen i juni, så er det pokker meg på an igjen :p

Men men! Er ikke min skyld jeg blir så pokkers dårlig å kvalm når jeg går gravid :/

Hihi!

Ja, det trengtes.. Har nok med meg selv nå :) hvordan gikk det hos legen? :)

Back
Topp