vært hos legen igjen

KathMor

Forumet er livet
jeg og bille... på´n igjen

"desverre" så har bille lav CRP, dvs det er virus og det er null vi kan gjøre... så der får hun vist bare hoste, snufse og puste tungt til det går over [:o]
Og mine misstanker var rett, jeg tåler ikke penicilllinen jeg fikk (elveblest) + den virker ikke på meg.. Hadde CRP på 53 på freddan, den var nå godt opp til 72... DVS blitt verre, akkurat som jeg føler meg... Så nå har jeg fått en helt ny, og håpr VIRKELIG at denne skal knerte det! Og legen kom med gode nyheter, at penicillin skal funke fort, som jeg trodde! SÅ kan jo håpe jg er bedre allerede på torsdag *hååååpe* [:D]

Off... Ikke bra! Masse god bedring til dere begge! Håper dere kommer dere super raskt nå! 

Virus er noe skikkelig dritt altså!!! [>:] [>:] [:'(]
Håper hun snart er frisk igjen - det kjipeste er jo når de små er syke, og spesielt når de er så små at de ikke kan si ifra noe... [:o]

Håper pencilinen funker som krutt på dine baselusker forresten! Hjelper for lillesnupp det også da, å ha en mamma som er full i fart [;)] [:)]

Ja, jeg har så dårlig samvittighet.. er leeeeenge siden jeg har vært så dårlig, tror ikke jeg har vært så dårlig så lenge jeg har hatt barn [:-].. og så dårlig samvittighet når Emma våkner som den solstrålen, jabber i ett sett og jeg ikke klarer å jabbe med... er bare helt apatisk og orker ikke si noe[&o] Gud jeg er så gla for at James er hjemme, jeg er ikke så god i mamma jobben for tiden ...

Var jo nesten så jeg håpte det var bakerie infeksjon hos lillebille og, slik at hun kunne få noe for det... men nei da... Synes det er så vanskelig, lille kroppen som surkler når hun puster, hoster til tåren triller og gråter når hun skal puppe - er jo så tett i nesa [:o]

Få tak i jordmorsug hvis hun er tett i nesen - den er GULL verdt!!!!!!!!!!!!

Og nå må det virkelig være på tide at dere blir friske! [;)]

Men du, de sugene der.... bare mi som har veldig liten nese? [:-] Jeg har ikke sjans! Har ikke prøvd den hvor man suger selv da... Men den "vanlige" er altfor stor til lille lillebille sin nese

off ikke koselig å høre.. jeg selv syntes det er kjempe vondt å ikke kunne gjøre noe når barna er syke[&o] prøv akupunktur.. det hjelper A veldig når han er syk.. holder på med en runde nå pga forkjølelse[;)]

krysser fingrene for at dere blir fort friske igjen[;)]

Uffda.. Stakkars dere..
Jeg suger alltid ut av nesa til Mari. Hatt noen runder med tett nese vi også. Ble lite søvn for å si det sånn..[&:]

Tjukkaa har greie på å suge selv, spør henne!![:D]

Back
Topp